Profiler og billeder på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2016

Super-Mom

Profilbillede for Super-Mom
Prinsessen født aug 13 - prinsen født maj 16

Synes det er ok man ik kan slette tråde der er oprettet men kan simpelthen ikke forstå at man ikke kan få lov at slette billeder osv man har lagt herind... Synes det er ret flabet at baby.dk tager patent på dine billeder og tror de ejer dem når de er lagt ind 

dette er også grunden til jeg valgte at slette min gamle profil gennem 4 år da jeg synes det var ret klamt at man kunne Google så mange billeder af min familie  havde jeg vidst det havde jeg aldrig lagt det herind.. Håbede på at billederne ville blive slettet sammen med min profil ! Men de kan stadig Googles på mit gamle brugernavn desværre 

så jeg har denne gang valgt en helt anonym profil og jeg ligger aldrig et billede herind igen af mine unger så længe jeg ik selv er herre over dem 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. marts 2016

snuskesmor

Profilbillede for snuskesmor
Super-Mom skriver:

Synes det er ok man ik kan slette tråde der er oprettet men kan simpelthen ikke forstå at man ikke kan få lov at slette billeder osv man har lagt herind... Synes det er ret flabet at baby.dk tager patent på dine billeder og tror de ejer dem når de er lagt ind 

dette er også grunden til jeg valgte at slette min gamle profil gennem 4 år da jeg synes det var ret klamt at man kunne Google så mange billeder af min familie  havde jeg vidst det havde jeg aldrig lagt det herind.. Håbede på at billederne ville blive slettet sammen med min profil ! Men de kan stadig Googles på mit gamle brugernavn desværre 

så jeg har denne gang valgt en helt anonym profil og jeg ligger aldrig et billede herind igen af mine unger så længe jeg ik selv er herre over dem 

Det er ikke fuldt så nemt. Så snart du har lagt billedet offentligt ud på nettet, kan hvem som helst tage en kopi, uafhængigt af baby.dk's policy. Og der bliver taget automatiske kopier, det er ikke nogen der sidder og klikker... Derfor bliver du ved at finde dine billeder på google.

Jeg er faktisk ikke sikker på om baby.dk ejer de billeder du laster op. Gør de det? Men facebook gør.

Anmeld Citér

4. marts 2016

Super-Mom

Profilbillede for Super-Mom
Prinsessen født aug 13 - prinsen født maj 16
snuskesmor skriver:

Det er ikke fuldt så nemt. Så snart du har lagt billedet offentligt ud på nettet, kan hvem som helst tage en kopi, uafhængigt af baby.dk's policy. Og der bliver taget automatiske kopier, det er ikke nogen der sidder og klikker... Derfor bliver du ved at finde dine billeder på google.

Jeg er faktisk ikke sikker på om baby.dk ejer de billeder du laster op. Gør de det? Men facebook gør.

Jeg kan kun finde billederne fra baby.dk på Google så det er ikke fordi de er kopieret.. De ligger jo stadig i de gamle tråde jer i tidernes morgen har oprettet.. Og dem kan man ikke få lov at slette for baby.dk 

hvis jeg googler mit eget navn eller Facebook profil kan jeg intet finde på Google så de er udelukkende billeder herfra der florerer på Google 

og på Facebook kan jeg jo til hver en tid slette alt jeg har lagt op i modsætning til her.. At andre så kan have kopieret mine billeder er rigtig nok men jeg har stadig retten til at slette det jeg selv hr lagt op på Facebook.. Det synes jeg også man burde have herinde

Anmeld Citér

4. marts 2016

snuskesmor

Profilbillede for snuskesmor

Jeg kan kun finde billederne fra baby.dk på Google så det er ikke fordi de er kopieret.. De ligger jo stadig i de gamle tråde jer i tidernes morgen har oprettet.. Og dem kan man ikke få lov at slette for baby.dk 

hvis jeg googler mit eget navn eller Facebook profil kan jeg intet finde på Google så de er udelukkende billeder herfra der florerer på Google 

og på Facebook kan jeg jo til hver en tid slette alt jeg har lagt op i modsætning til her.. At andre så kan have kopieret mine billeder er rigtig nok men jeg har stadig retten til at slette det jeg selv hr lagt op på Facebook.. Det synes jeg også man burde have herinde

De billeder du har lagt op på Facebook af dine børn kan når som helst dukke op i en Pampers-reklame, også hvis du trykker på slet. Det må de godt. Du ejer vitterlig ikke de billeder. Men fordi din profil ikke er offentlig, dukker dine billeder ikke op på google.

Men selv hvis du lægger billeder op på din egen private hjemmeside, kan de blive ved med at dukke op i googles søg efter du har slettet dem igen, hvis f eks google har crawlet siden.

Så offentliggjort information kan du ikke nødvendigvis fjerne fra nettet bare fordi du ejer den. Facebook lader som om de fjerner din information for at gøre sine kunder tilfredse, men sletter intet og ejer det hele.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.