Profiler og billeder på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2016

serinasmor

Profilbillede for serinasmor
SaraSHirsvang skriver:

Jeg mener hele tråden ja - den man selv har oprettet! 

Men hvis du kan det vil hele baggrundsideen med en side som baby.dk forsvinde ... 

Folk finder typisk hertil fordi de har spørgsmål og de i ældre debatter kan finde svar på disse spørgsmål  ...  De fleste debatter har jo masser af gode råd til hele forløbet fra sex til børn der flytter hjemmefra  

Men hvis de blev slettet af trådstarter  vil de allerfleste gode råd måske gå tabt  - Og det vil da være ærgerligt ! 

Det er en del af vilkårene i at spørge og få svar på nettet - hvis de gamle debatter ikke blev liggende ville nye brugere sjældent komme til - og der ville blive meget færre til at svare på spørgsmål som jo er vigtige for spørgeren  

Min blog og shop

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

3. marts 2016

Sedigfor

serinasmor skriver:

Men hvis du kan det vil hele baggrundsideen med en side som baby.dk forsvinde ... 

Folk finder typisk hertil fordi de har spørgsmål og de i ældre debatter kan finde svar på disse spørgsmål  ...  De fleste debatter har jo masser af gode råd til hele forløbet fra sex til børn der flytter hjemmefra  

Men hvis de blev slettet af trådstarter  vil de allerfleste gode råd måske gå tabt  - Og det vil da være ærgerligt ! 

Det er en del af vilkårene i at spørge og få svar på nettet - hvis de gamle debatter ikke blev liggende ville nye brugere sjældent komme til - og der ville blive meget færre til at svare på spørgsmål som jo er vigtige for spørgeren  

Jeg vil personligt selv kun slette tråden hvis den kørte helt af sporet eller en kørte personligt imod mig.

Anmeld Citér

3. marts 2016

Pikku Myy

Profilbillede for Pikku Myy
Jeg skriver hvad jeg laver lige nu...
SaraSH skriver:

Jeg mener hele tråden ja - den man selv har oprettet! 

Så er man vel tilbage ved spørgsmålet "hvem ejer tråden". Helt firkantet, så gør Baby.dk. Det er altså ikke din at bestemme over

Anmeld Citér

3. marts 2016

Sedigfor

Pikku Myy skriver:

Så er man vel tilbage ved spørgsmålet "hvem ejer tråden". Helt firkantet, så gør Baby.dk. Det er altså ikke din at bestemme over

Så bestemmer man jo heller ikke over sin egen status på Facebook eller andre sider. 

Man ejer jo den tråd man selv har lavet (: 

Anmeld Citér

4. marts 2016

snuskesmor

Sedigfor skriver:

Så bestemmer man jo heller ikke over sin egen status på Facebook eller andre sider. 

Men det gør du jo netop ikke? Facebook kan når som helst bruge din facebook-status i reklame for taiwansk morgenmad fordi de ejer den.

Anmeld Citér

4. marts 2016

SaraSH

serinasmor skriver:

Jeg vidste ikke dette da jeg oprettede min profil i tidernes morgen og havde nok også valgt anerledes hvis jeg vidste at man ikke kunne slette sin egen tråd... 

Jeg tvivler på der er særlig mange som søger efter svar i gamle debatter før de skriver et nyt opslag - jeg ser daglig opslag/spørgsmål og de sammen ting om og om igen, selvom jeg ved der blev svaret på det dagen før. 

Anmeld Citér

4. marts 2016

serinasmor

Profilbillede for serinasmor
SaraSH skriver:

Jeg vidste ikke dette da jeg oprettede min profil i tidernes morgen og havde nok også valgt anerledes hvis jeg vidste at man ikke kunne slette sin egen tråd... 

Jeg tvivler på der er særlig mange som søger efter svar i gamle debatter før de skriver et nyt opslag - jeg ser daglig opslag/spørgsmål og de sammen ting om og om igen, selvom jeg ved der blev svaret på det dagen før. 

Nu var det jo heller ikke et spørgsmål om hvorvidt nuværende brugere af siden søger i gamle tråde men derimod en konstatering af at nye brugere oftest kommer hertil ved at Google deres spørgsmål og finde svaret her på siden  

brugere på sider som denne kommer og går hvilket er logisk - her er flest graviditets, spædbørns og småbørns spørgsmål ... På et eller andet tidspunkt vokser de fleste fra  fordi børnene bliver store ... Jeg ville nok selv være på vej væk efterhånden hvis det ikke lige var fordi jeg er gravid igen ...  Der vil derfor på sider som denne være en helt naturlig løbende udskiftning - og behov for det - for ellers er der jo ingen til at svare  

Og når det så er sagt - så er det igen en del af vilkårene på nettet 

Min blog og shop

Anmeld Citér

4. marts 2016

Sedigfor

snuskesmor skriver:

Men det gør du jo netop ikke? Facebook kan når som helst bruge din facebook-status i reklame for taiwansk morgenmad fordi de ejer den.

Min kommentar gik ikke ud på at Facebook kan bruge min status men at jeg selv kan slette, derved ejer jeg os selv min egen status for gjorde jeg ikke, vil jeg ikke kunne slette den (:

Anmeld Citér

4. marts 2016

Pikku Myy

Profilbillede for Pikku Myy
Jeg skriver hvad jeg laver lige nu...
Sedigfor skriver:

Men det gør man jo ikke. For så ville man jo kunne gøre med den hvad man ville, fx slette den eller bestemme hvad andre må snakke om. Og det kan man ikke .

Man ejer heller ikke en samtale bare fordi man var den første der sagde "hej".

Anmeld Citér

4. marts 2016

snuskesmor

Sedigfor skriver:

Min kommentar gik ikke ud på at Facebook kan bruge min status men at jeg selv kan slette, derved ejer jeg os selv min egen status for gjorde jeg ikke, vil jeg ikke kunne slette den (:

Og det jeg siger er at den bliver ikke slettet, den ligger stadig hos Facebook, og hvis de i morgen beslutter sig for at vise alt du nogensinde hsr foretaget dig med din Facebook-profil, så kan de det. For de ejer den, ikke du.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+