Profiler og billeder på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.025 visninger
23 svar
83 synes godt om
16. februar 2016

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære alle

Vi oplever på baby.dk lige nu, at rigtig mange gerne vil have slettet billeder de selv har oploadet på siden. Staff går ikke ind og sletter billeder, med mindre der er en rigtig god grund til det. I skal derfor som brugere være opmærksomme på, at Baby.dk er en offentlig side, og alle indlæg kan søges frem via google.

Hvis man gerne vil have en profil og billeder der ikke nemt kan findes via google, opfordrer vi til profilnavnet er anonymt, og ikke er ens mailadresse, fulde navn eller genkendelige kælenavn. Derudover er det en god ide at tænke over, hvilke billeder man oploader, så dette ikke fortrydes senere.

Mange hilsner

Staff

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. februar 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Kan tråden evt låses fast i toppen for en periode? Så alle ser det. Tænker at det er meget relevant  

Anmeld Citér

24. februar 2016

Super-Mom

Profilbillede for Super-Mom
Prinsessen født aug 13 - prinsen født maj 16
Moderator skriver:

Kære alle

Vi oplever på baby.dk lige nu, at rigtig mange gerne vil have slettet billeder de selv har oploadet på siden. Staff går ikke ind og sletter billeder, med mindre der er en rigtig god grund til det. I skal derfor som brugere være opmærksomme på, at Baby.dk er en offentlig side, og alle indlæg kan søges frem via google.

Hvis man gerne vil have en profil og billeder der ikke nemt kan findes via google, opfordrer vi til profilnavnet er anonymt, og ikke er ens mailadresse, fulde navn eller genkendelige kælenavn. Derudover er det en god ide at tænke over, hvilke billeder man oploader, så dette ikke fortrydes senere.

Mange hilsner

Staff

Hej

Jeg har netop oprettet mig en ny profil og slettet min gamle bruger. 

Alt på min gamle bruger bliver vel slettet så ? altså både billeder og tråde eller hvordan ? 

Når jeg googler mit gamle brugernavn så dukker alt op af billeder jeg tidligere har lagt ind osv. Bliver man ved med at kunne finde oplysninger om mig på mit gamle brugernavn og min gamle profil som er slettet ?

Anmeld Citér

24. februar 2016

Moderator

Hej

Jeg har netop oprettet mig en ny profil og slettet min gamle bruger. 

Alt på min gamle bruger bliver vel slettet så ? altså både billeder og tråde eller hvordan ? 

Når jeg googler mit gamle brugernavn så dukker alt op af billeder jeg tidligere har lagt ind osv. Bliver man ved med at kunne finde oplysninger om mig på mit gamle brugernavn og min gamle profil som er slettet ?

Det vil forblive på baby.dk/nettet - - din bruger er blot deaktiveret.

Anmeld Citér

1. marts 2016

Sedigfor

Man kan nu os se opslag selvom man ikke er medlem herinde (:

Anmeld Citér

2. marts 2016

SaraSH

Hvad er grunden til at man ikke selv kan slette opslag man selv har lavet f.eks ?

Anmeld Citér

2. marts 2016

Moderator

SaraSHirsvang skriver:

Hvad er grunden til at man ikke selv kan slette opslag man selv har lavet f.eks ?

Baby.dk er en debatside, og hvis alle kunne slette løs, vil debatten blive hullet og ikke længere give mening

Anmeld Citér

3. marts 2016

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra
Moderator skriver:

Baby.dk er en debatside, og hvis alle kunne slette løs, vil debatten blive hullet og ikke længere give mening

Det har jeg prøvet på en anden debatside, det er håbløst! Der skal ikke være mange dramaqueens, før debatten bliver hullet som en bedre emmenthaler. 

Anmeld Citér

3. marts 2016

Sedigfor

Moderator skriver:

Jeg tror at hUN mener hele tråden ikke kommentar men tråden 

Anmeld Citér

3. marts 2016

SaraSH

Jeg mener hele tråden ja - den man selv har oprettet! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.