Nico's første dagpleje billede! må jeg se jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
7 svar
5 synes godt om
2. december 2015

MortilNicolina

Min skønne pomfrit! <3

20 mdr igår!

vis mig jeres !

Hilsen mig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hvor har du bare et meget smukt barn

min datter på 17 mdr går i privat dagpleje og tror desværre ikke at der kommer en fotograf der. Hun tager selv billeder og laver en bog. Så vi må nøjes med vores egne.. Med plet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. december 2015

MortilNicolina

SDD skriver:

Hvor har du bare et meget smukt barn

min datter på 17 mdr går i privat dagpleje og tror desværre ikke at der kommer en fotograf der. Hun tager selv billeder og laver en bog. Så vi må nøjes med vores egne.. Med plet

Åh er nu også ret så stolt! <3 og kan da kun sige iligemåde! .. hvad hedder hun ? !

er privat godt? vores dp er syg eller sygemeldt HELE tiden ........

Anmeld Citér

2. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
MortilNicolina skriver:

Åh er nu også ret så stolt! <3 og kan da kun sige iligemåde! .. hvad hedder hun ? !

er privat godt? vores dp er syg eller sygemeldt HELE tiden ........

Hvor er det dog ærgeligt at hun er så tit syg, påvirker det børnene? 

Jeg tror det er ret individuelt om det er godt eller ej. 

Hende her, Maria, har i den tid hun har haft dagplejen kun haft 1 dag lukket udenfor de sædvanlige lukkedage(pga begravelse), men endnu ikke været syg. Det er bare så godt et sted, men det kan et kommunalt sted også være. Her skal vi jo bare selv finde pasning hvis hun bliver syg. Men ja det er bare super godt

Vores datter hedder Caroline

Anmeld Citér

2. december 2015

MortilNicolina

SDD skriver:

Hvor er det dog ærgeligt at hun er så tit syg, påvirker det børnene? 

Jeg tror det er ret individuelt om det er godt eller ej. 

Hende her, Maria, har i den tid hun har haft dagplejen kun haft 1 dag lukket udenfor de sædvanlige lukkedage(pga begravelse), men endnu ikke været syg. Det er bare så godt et sted, men det kan et kommunalt sted også være. Her skal vi jo bare selv finde pasning hvis hun bliver syg. Men ja det er bare super godt

Vores datter hedder Caroline

hvor heldigt! hun er syg for 3 uge nu. hun er god nok slet ikke det. men ååh hvor er det træls altså... men når dp mor ikke er der kommer Nicolina ned i noget der hedder puslingerne der er faste pædagoger og forskellige børn. der kommer alle ned når dp mor er syg eller ferie .. så det rart! HUN ELSKER AT VÆRE DER.    men altså det er bare ikke det samme..........  

åhh dejligt navn! skal i snart ha en til så :d?

Anmeld Citér

2. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
MortilNicolina skriver:

hvor heldigt! hun er syg for 3 uge nu. hun er god nok slet ikke det. men ååh hvor er det træls altså... men når dp mor ikke er der kommer Nicolina ned i noget der hedder puslingerne der er faste pædagoger og forskellige børn. der kommer alle ned når dp mor er syg eller ferie .. så det rart! HUN ELSKER AT VÆRE DER.    men altså det er bare ikke det samme..........  

åhh dejligt navn! skal i snart ha en til så :d?

I kan ikke flytte hende til det sted i stedet? det er jo altså ret belastende for hende, familielivet og planlægningen mht al den sygdom. 

Tak vi har planer om at få en til, men ikke lige nu. Vi flytter ind i vores nye hus her på lørdag, så vi har en masse på tapetet lige foreløbig men måske om et års tid

hvad med jer? Har I planer om at få børn tæt på hinanden?

Anmeld Citér

3. december 2015

MortilNicolina

SDD skriver:

I kan ikke flytte hende til det sted i stedet? det er jo altså ret belastende for hende, familielivet og planlægningen mht al den sygdom. 

Tak vi har planer om at få en til, men ikke lige nu. Vi flytter ind i vores nye hus her på lørdag, så vi har en masse på tapetet lige foreløbig men måske om et års tid

hvad med jer? Har I planer om at få børn tæt på hinanden?

døjer med kronisk sygdom i maven som gør det svært vi har prøvet i 18 mdr nu.. skal opereres for sygdommen imorgen og efter den vil der være god chance for det sker iløbet af de næste 12 mdr hvis ikke skal vi ha hjælp ..

kan ikke lade sig gøre at flytte hende vi har prøvet........ god fornøjelse med flytningen!

Anmeld Citér

3. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
MortilNicolina skriver:

døjer med kronisk sygdom i maven som gør det svært vi har prøvet i 18 mdr nu.. skal opereres for sygdommen imorgen og efter den vil der være god chance for det sker iløbet af de næste 12 mdr hvis ikke skal vi ha hjælp ..

kan ikke lade sig gøre at flytte hende vi har prøvet........ god fornøjelse med flytningen!

Tak. Det bliver nok kaotisk som sådan noget altid er 

Håber at det kommer til at gå godt med operationen og familieforøgelsen bagefter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.