Billeder år for år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
12 svar
18 synes godt om
3. juli 2015

mikala88

Min søn fylder 4år lige rundt om hjørnet og tag mig selv i at sidde og kigge på gamle billeder. Udviklingen der sker de første par år er bare utrolig. Jeg tænkte at jeg ville dele nogle år for år billeder med jer og måske få nogle igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2015

mikala88

mikala88 skriver:

Min søn fylder 4år lige rundt om hjørnet og tag mig selv i at sidde og kigge på gamle billeder. Udviklingen der sker de første par år er bare utrolig. Jeg tænkte at jeg ville dele nogle år for år billeder med jer og måske få nogle igen

Ej beklager billede spam, men kan simpethen ikke få lov at slette igen.

Anmeld Citér

3. juli 2015

M &.I

Ej hvor han nutte, han ligner jer begge to: ) 

Sidder også og kigger på billede tilbage da min søn var lille han er nu 3 år.  Ej tid går så hurtigt: )

Anmeld Citér

3. juli 2015

Loa

Hvor er han sød  

mors øjne og fars smil

Anmeld Citér

3. juli 2015

Mettefpigen

Ajj hvor er han sød ☺ min bliver også 4 lige om lidt og jeg kigger også tit på billeder ☺

Anmeld Citér

3. juli 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min ældste søn, vores midtermand, fylder 18 om en uge. Der bliver ved med at ske en masse! 

Her er først flokken, da de var 0, 1 og 5 år - så den snart 18-årige i forskellige aldre, "hønebilledet" er nyt - derefter vores 21-årige datter, vores yngste søn på knap 17 og endelig alle tre for to år siden. 

EDIT: Næ - det blev søreme lige omvendt rækkefølge, men det er altså "hønsedrengen" - uden krøller - der fylder 18. 

Anmeld Citér

3. juli 2015

Masig

Hehe sjovt at se... her er vores fra fødsel til nu hvor han bliver 3 om to uger...

Anmeld Citér

3. juli 2015

esiuol22

Hvor er han sød på de første billeder liner han faren og det med dig ligner han dig sjovt som det kan skifte lige mine to banditter, ingen af dem liner mig <3

Anmeld Citér

4. juli 2015

lineog4

Skønne billeder - måtte også lige selv ned af nostalgi vejen for min mindste der bliver 5 år lige om lige om lidt - gisp. Jo nærmest umuligt at vælge og kunne spamme jer med ham og de to andre. Men prøver:

Nyfødt, 6 mnd, lidt over et år, to år, 2 fra han var 3 år, (hans fødselsdag foran orange scene) 4 år og så fra nu og sidst men ikke mindst sprit nyt fra i dag

Anmeld Citér

4. juli 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
lineog4 skriver:

Skønne billeder - måtte også lige selv ned af nostalgi vejen for min mindste der bliver 5 år lige om lige om lidt - gisp. Jo nærmest umuligt at vælge og kunne spamme jer med ham og de to andre. Men prøver:

Nyfødt, 6 mnd, lidt over et år, to år, 2 fra han var 3 år, (hans fødselsdag foran orange scene) 4 år og så fra nu og sidst men ikke mindst sprit nyt fra i dag

Hvad pokker Line, han er da endt med at blive rigtig korthåret troede du syntes det blev lige kort nok sidst du lagde en frisør-tråd op 

men smuk og sød det er han virkelig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.