Privat børnepasser Hobro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2014

EnGodMor

Profilbillede for EnGodMor
ELSKER mine dejlige børn af hele mit hjerte

Kanon dagpleje.

Held og lykke

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. september 2014

Dut-ugle

EnGodMor skriver:

Kanon dagpleje.

Held og lykke

Tusind tak

Anmeld Citér

21. september 2014

mei

Profilbillede for mei

Hej Dorte,

Jeg var inde og kigge på din hjemmeside. Den er dejlig overskuelig. Må jeg foreslå at du på forsiden ændrer teksten "alderen 1 til 3 år" til "alderen 6 måneder til 3 år", så du ikke går flip af mulige kunder

Jeg er selv startet som privat dagplejer i Storvorde her 1. september. Det er et fantastisk job og jeg ønsker dig al mulig held og lykke fremover.

Mei Aaen

Mei's Tumlinger

Anmeld Citér

22. september 2014

Dut-ugle

mei skriver:

Hej Dorte,

Jeg var inde og kigge på din hjemmeside. Den er dejlig overskuelig. Må jeg foreslå at du på forsiden ændrer teksten "alderen 1 til 3 år" til "alderen 6 måneder til 3 år", så du ikke går flip af mulige kunder

Jeg er selv startet som privat dagplejer i Storvorde her 1. september. Det er et fantastisk job og jeg ønsker dig al mulig held og lykke fremover.

Mei Aaen

Mei's Tumlinger

Hey

Tusind mange tak for de søde ord og et endnu større tak fordi du er så sød at du har bemærket den kæmpe fejl, der skulle have stået fra 6 måneder, så det er hermed rettet

Og rigtig meget held og lykke til dig også

Anmeld Citér

30. september 2014

EAF

Dut-ugle skriver:

Kære Baby.dk brugere

Pr. 1. Oktober starter jeg op som privat børnepasser i den nordlige del af Hobro, så skulle der være nogle som står og mangler en plads til guldklumpen eller måske kender nogle som gør, så læs endelig videre.
Jeg hedder Dorthe, er lige straks 32 år og står bag tumlingehuset som er et alternativ til den kommunale dagpleje.
Jeg har hele mit liv været glad for børn og jeg brænder for at give dem en tryg start på livet.
Jeg tilbyder privat pasning af børn fra alderen 6 måneder og frem til barnet fylder 3 år.
Interesseret? Så endelig besøg min hjemmeside http://tumlingehuset.dk/ for yderlig information.
Du kan også finde tumlingehuset på facebook https://www.facebook.com/Tumlingehuset.

Tak fordi I læste med

[Vi har fremhævet denne tråd, da vi ønsker at hjælpe med at skabe kontakt til dagplejerne/børnepassere. Vi er pt. i tænkeboks omkring et system der kan håndtere det mvh Redaktionen]

En lille rettelse til afsnittet om KOST: Der står 'påstå' hvor jeg tror der istedet skal stå 'bestå'  Ellers skøn hjemmeside, overskuelig og forståelig. Klar og konkret  Håber du får nok tumlinge i huset 

Anmeld Citér

30. september 2014

Dut-ugle

Natteravnen skriver:

En lille rettelse til afsnittet om KOST: Der står 'påstå' hvor jeg tror der istedet skal stå 'bestå'  Ellers skøn hjemmeside, overskuelig og forståelig. Klar og konkret  Håber du får nok tumlinge i huset 

Tusind tak 

Anmeld Citér

7. april 2015

Tinapige

Profilbillede for Tinapige
Håber i har haft en dejlig påske ????
TSJ skriver:

Det lyder sørme spændende

Pøj pøj med det.

Vh. Tine

Pøj pøj med det.. Er selv privat i nærheden af Aars og det er et skønt job���� hilsen Tina Givers dagplej 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.