Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Leonora skriver: Hun er helt igennem en lækker lille trunte Knus fra mig
Hun er helt igennem en lækker lille trunte Knus fra mig
jaaaaahhh louise - det er hun altså
og jeg glæder mig til endnu en tøs, som du gerne sku hjælpe med at klæde lækkert på med dine skønne kreationer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kamulla skriver: Hvor er hun altså skøn
Hvor er hun altså skøn
taaaak altså synes jo også, at hun er det aller mest fantastiske i HEEEEELE verden... hihi
Tjaa faktisk er det svært at forestille sig, at der rent faktisk er noget inde i min mave, som vil blive li'så elsket (selvom jeg jo godt ved, at det gør dig selvfølgelig helt bestemt)
AnthonsMor skriver: Hvor er hun absolut hamrende dejlig! Og tillykke med lillesøster!
Hvor er hun absolut hamrende dejlig!
Og tillykke med lillesøster!
1000 1000 tak
jeg synes jo også hun er helt uimodståelig (underligt nok )
og jaaaahhh tak - vi glæder os til lillesøster kommer
_-Kathrine-_ skriver: Og stadig lige så skøn
Og stadig lige så skøn
aarrhhh tak det er altid dejligt at få at vide
misslea skriver: taaaak altså synes jo også, at hun er det aller mest fantastiske i HEEEEELE verden... hihi Tjaa faktisk er det svært at forestille sig, at der rent faktisk er noget inde i min mave, som vil blive li'så elsket (selvom jeg jo godt ved, at det gør dig selvfølgelig helt bestemt)
Kamulla skriver: det kan jeg godt forstå.. og ja den tankegang/følelse kan jeg godt forstå.. man elsker dem jo så ubeskriveligt højt, og tanken om at kunne elske en ligeså højt er måske fjernt, men intet mindre sker det
det kan jeg godt forstå.. og ja den tankegang/følelse kan jeg godt forstå.. man elsker dem jo så ubeskriveligt højt, og tanken om at kunne elske en ligeså højt er måske fjernt, men intet mindre sker det
ja - det er simpelthen en sååå vild tanke... men jeg VED jo, at den lille fis derinde vil være li'så elsket som Wilma er... det vil blot bare berige vores lille familie med endnu mere lykke... og hårdt arbejde selvfølgelig.. hahah
Maja_4000 skriver: Dejligt at have dig tilbage, jeg fulgte også med dengang Hvor er Wilma blevet stor altså
Dejligt at have dig tilbage, jeg fulgte også med dengang Hvor er Wilma blevet stor altså
mange tusind tak Det er nu også ret hyggeligt at "komme tilbage" igen
Og jaaaah - det er jo helt vildt, hvor sådan nogle små børn pludselig kan blive - nærmest uden man selv nåede at lægge mærke til det... hahah
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128