Foto spam - wilma 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.512 visninger
21 svar
20 synes godt om
18. november 2013

misslea

Aarrrrhhhh altså - nu har jeg jo været væk så længe! Men dengang jeg brugte baby.dk RIGTIG flittigt var jeg den rene ekspert i at dele fotos med jer af min lille guldklump!!!

Nu er Wilma ikke længere baby - men derimod er hun (helt imod forventning ) rent faktisk blevet en stor pige på 3 år!!! jøsses - hvordan gik det lige til

nårh... men for dem, der kunne være interesseret i, hvordan min lille tykke baby ser ud idag, så kommer der her en lille serie af Wilma

Rigtig god dag derude.....

fra Lea (som idag er 17+0 med lillesøster)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Wimmie

Hvor er hun bare sød og køn 

Anmeld

18. november 2013

Leonora

Hun er helt igennem en lækker lille trunte

Knus fra mig

Anmeld

18. november 2013

Laulund87

Hvor er hun blevet stor og smuk

Jeg har tænkt på hvordan det mon gik med jer et par gange. Husker især dine store tørklæder på dine mavebilleder haha

Tillykke med graviditeten

Anmeld

18. november 2013

Bshizzle

Gud hvor er hun blevet stor og smuk...!!! 

Anmeld

18. november 2013

AnthonsMor

misslea skriver:

Aarrrrhhhh altså - nu har jeg jo været væk så længe! Men dengang jeg brugte baby.dk RIGTIG flittigt var jeg den rene ekspert i at dele fotos med jer af min lille guldklump!!!

Nu er Wilma ikke længere baby - men derimod er hun (helt imod forventning ) rent faktisk blevet en stor pige på 3 år!!! jøsses - hvordan gik det lige til

nårh... men for dem, der kunne være interesseret i, hvordan min lille tykke baby ser ud idag, så kommer der her en lille serie af Wilma

Rigtig god dag derude.....

fra Lea (som idag er 17+0 med lillesøster)

Hvor er hun absolut hamrende dejlig!

Og tillykke med lillesøster!

Anmeld

18. november 2013

misslea

Wimmie skriver:

Hvor er hun bare sød og køn 

tusind tak

Anmeld

18. november 2013

misslea

Laulund87 skriver:

Hvor er hun blevet stor og smuk

Jeg har tænkt på hvordan det mon gik med jer et par gange. Husker især dine store tørklæder på dine mavebilleder haha

Tillykke med graviditeten

heeeej Laulund - dig kan jeg også sagtens huske

Syns altså, det er så hygsomt, at der stadig er en del tilbage af jer, som jeg kan huske fra dengang

Jaaaah hun er blevet stor - det er så vildt!!!

hahahah.... ja de der tørklæder kan en del åbenbart huske mig for - hvor er det sjovt!!! De er altså bare imellemtiden blevet lagt lidt på hylden

fra Lea

Anmeld

18. november 2013

Laulund87

misslea skriver:

heeeej Laulund - dig kan jeg også sagtens huske

Syns altså, det er så hygsomt, at der stadig er en del tilbage af jer, som jeg kan huske fra dengang

Jaaaah hun er blevet stor - det er så vildt!!!

hahahah.... ja de der tørklæder kan en del åbenbart huske mig for - hvor er det sjovt!!! De er altså bare imellemtiden blevet lagt lidt på hylden

fra Lea

Hehe ja vi er da nogle stykker af "de gamle" herinde, os som er de seriøst afhængige

3 år, ja jeg tænkte at hun da nok var et par år gammel nu

Nå det er de alligevel, det troede jeg ikke ville ske

Anmeld

18. november 2013

misslea

Laulund87 skriver:

Hehe ja vi er da nogle stykker af "de gamle" herinde, os som er de seriøst afhængige

3 år, ja jeg tænkte at hun da nok var et par år gammel nu

Nå det er de alligevel, det troede jeg ikke ville ske

hahah.... ja man forstår slet ikke, at noget så småt kan blive så stort på ingen tid....

ja... man troede aldrig det ville ske, men lige pludselig gik det op for mig, at jeg aldrig havde tørklæde på længere, nærmest uden jeg selv havde tænkt over det

ja - heheh, jeg synes bare det er hyggeligt, at der er nogle kendte ansigter herinde stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.