Fiiine lille Loa!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

tine1985

Janni. skriver:

Hun er en smuk pige

Tak  Er helt enig med dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

BigHope13

tine1985 skriver:

ÅÅ

Tak   Ja det er også så fint. Hun elsker også vores gode gamle hund. Hun sad i vindueskarmen sammen med ham og pludrede om de ting hun så ude i gården mens hun aede ham. Så søøødt! 

Åh det helt rart at få en historie bag billedet, man kan så tydeligt se kærligheden i hendes øjne.
børn og følelser er så fantastiske.
det lige før mine hormonelle øjne bliver lidt våde, når man selv elsker sin hund af hele hjertet

Anmeld

15. marts 2013

Juliekp

Hold da op hvor er hun bare en lækker én

Anmeld

15. marts 2013

tine1985

BigHope13 skriver:

Åh det helt rart at få en historie bag billedet, man kan så tydeligt se kærligheden i hendes øjne.
børn og følelser er så fantastiske.
det lige før mine hormonelle øjne bliver lidt våde, når man selv elsker sin hund af hele hjertet

Det var faktisk netop vores hund som blev "offer" for mit første hormonelle angreb i min graviditet. Kom bare pludselig til at se for mig hvor gode venner de to ville blive og blev helt rørt til tåre. Åh, de kære hormoner 

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

tine1985 skriver:

Det var faktisk netop vores hund som blev "offer" for mit første hormonelle angreb i min graviditet. Kom bare pludselig til at se for mig hvor gode venner de to ville blive og blev helt rørt til tåre. Åh, de kære hormoner 

Uha ja det er bare slet ikke til at stå for.

Anmeld

15. marts 2013

Frk. Himmelblå

Dejlig pige, og ja, man skal huske at få "hele historien" med på billeder. Livet lader sig ikke sådan opstille.

Anmeld

15. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor er hun sød! Er vild med billede nr 3  Vh stine

Anmeld

15. marts 2013

tine1985

StineW79 skriver:

Hvor er hun sød! Er vild med billede nr 3  Vh stine

Tak  Det er fra fastelavn hvor hendes brumlebi-striber er blevet lidt forfaldne efter elefanthuen er røget af og på et par gange 

Anmeld

15. marts 2013

tine1985

Juliekp skriver:

Hold da op hvor er hun bare en lækker én

Mange tak 

Anmeld

15. marts 2013

Line&Mike

tine1985 skriver:

Sad lige og kiggede på mine gamle tråde, og opdagede at jeg faktisk ikke har lagt billeder ind af min datter siden hun var helt lille.

Derfor fik jeg lige lyst til at uploade disse billeder. Det er min mand som har taget en lille sort/hvid billede serie over de sidste par måneder. Det er ikke de typiske baby/børne billeder med store smil og grå baggrund i et fotostudio, men i stedet små øjeblikke fra vores hverdag. Vi har selvfølgelig også en frygtelig masse fjole/grine billeder som jeg ELSKER. Men synes dog også denne type billeder har noget helt særligt, da det viser at vores lille tøs også har en meget eftertænksom side, som jeg ELSKER ligeså meget som hendes fjollerier! og så er der også lige et billede med hendes dejlige smil til sidst

Super gode billeder!

Er helt vildt med at de ikke er opstillede! Jeg synes på den måde at man mere får et indblik i, hvem barnet egentlig er.

Og så er hun jo også rigtig køn! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.