Fiiine lille Loa!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.566 visninger
21 svar
11 synes godt om
15. marts 2013

tine1985

Sad lige og kiggede på mine gamle tråde, og opdagede at jeg faktisk ikke har lagt billeder ind af min datter siden hun var helt lille.

Derfor fik jeg lige lyst til at uploade disse billeder. Det er min mand som har taget en lille sort/hvid billede serie over de sidste par måneder. Det er ikke de typiske baby/børne billeder med store smil og grå baggrund i et fotostudio, men i stedet små øjeblikke fra vores hverdag. Vi har selvfølgelig også en frygtelig masse fjole/grine billeder som jeg ELSKER. Men synes dog også denne type billeder har noget helt særligt, da det viser at vores lille tøs også har en meget eftertænksom side, som jeg ELSKER ligeså meget som hendes fjollerier! og så er der også lige et billede med hendes dejlige smil til sidst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

FrkZier

tine1985 skriver:

Sad lige og kiggede på mine gamle tråde, og opdagede at jeg faktisk ikke har lagt billeder ind af min datter siden hun var helt lille.

Derfor fik jeg lige lyst til at uploade disse billeder. Det er min mand som har taget en lille sort/hvid billede serie over de sidste par måneder. Det er ikke de typiske baby/børne billeder med store smil og grå baggrund i et fotostudio, men i stedet små øjeblikke fra vores hverdag. Vi har selvfølgelig også en frygtelig masse fjole/grine billeder som jeg ELSKER. Men synes dog også denne type billeder har noget helt særligt, da det viser at vores lille tøs også har en meget eftertænksom side, som jeg ELSKER ligeså meget som hendes fjollerier! og så er der også lige et billede med hendes dejlige smil til sidst

hvor hun fin!

Anmeld

15. marts 2013

MorDk

Hvor er de gode! Er vild med det sidste billede!!!

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

Vildt gode billeder af en smuk pige! Elsker at de ikke er opstillede, som du selv siger

Anmeld

15. marts 2013

BigHope13

Smuk smuk pige og sikke nogle fantastiske billeder. Er helt vild med det sidste,

Anmeld

15. marts 2013

tine1985

FrkZier skriver:

hvor hun fin!

Tak  Er også meget stolt 

Anmeld

15. marts 2013

tine1985

MorDk skriver:

Hvor er de gode! Er vild med det sidste billede!!!

Ja det er også så fint. Hun elsker også vores gode gamle hund. Hun sad i vindueskarmen sammen med ham og pludrede om de ting hun så ude i gården mens hun aede ham. Så søøødt! 

Anmeld

15. marts 2013

Janni.

Hun er en smuk pige

Anmeld

15. marts 2013

tine1985

Laulund87 skriver:

Vildt gode billeder af en smuk pige! Elsker at de ikke er opstillede, som du selv siger

Præcis. Det er også en dejlig måde at kunne huske nogle af de små hverdagssituationer, som man ellers ofte glemmer med tiden 

Anmeld

15. marts 2013

tine1985

BigHope13 skriver:

Smuk smuk pige og sikke nogle fantastiske billeder. Er helt vild med det sidste,

Tak   Ja det er også så fint. Hun elsker også vores gode gamle hund. Hun sad i vindueskarmen sammen med ham og pludrede om de ting hun så ude i gården mens hun aede ham. Så søøødt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.