Et år med Baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Skrevet af Henrik Johnsen

Det er efterhånden snart et år siden, at Baby.dk så dagens lys, og her er en kort status over året, der gik.

Et år med Baby.dkTiden flyver. Ret kliché, men sandt. Den 28. december er det et år siden første version af Baby.dk så dagens lys efter 3 dages slid midt i Julens højdepunkter. Min hustru, Tine, var den første bruger som oprettede sig, nemlig kl. 19:48. Den næste bruger blev oprettet 5 minutter efter, og så har det ellers taget fart.

Det første år

Det hele startede med en simpel brugerprofil og et debatforum. Langsomt er der kommer en masse funktioner til, som f.eks. fotoalbummet, artikler og eksperter. Senest har vi fået en vidensdatabase, som absolut er årets højdepunkt rent indholdsmæssigt.

Design og layout har også ændret sig rigtig meget, men den lilla farve er stadig et gennemgående element.

Det har været et travlt år, hvor størstedelen af min fritid er gået med at forbedre Baby.dk. De første 3 måneder lavede jeg faktisk ikke andet i fritiden, hvilket dog også viste sig at være alt for meget, men resultatet taler for sig selv.

Jeg er stolt over de mål, der er nået, og stolt over det Baby.dk er blevet til i skrivende stund. Jeg har gang på gang oplevet hvordan i giver mig en fantastisk opbakning, og det er absolut drivkraften bag hele siden.

Fremtiden

Der er mange nye funktioner på tegnebrættet og mange gamle funktioner som skal forbedres (her i blandt hele fotoalbummet). Der venter også en overraskelse i starten af det nye år, som jeg ser rigtig meget frem til.

En gang i det kommende år vil jeg også tro, at vi skifter designet ud igen og bruger mere tid på at gøre det lækkert.

Jeg vil slutte her, inden min klumme bliver for lang og tør, og ønske jer alle en glædelig Jul og et lykkebringende nytår.

De bedste julehilsener,

Fra Henrik og Baby.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. december 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja, der er sket meget det sidste år. Og jeg glædes ved tanken om alle de gode ting, brugerne på baby.dk har i vente i det kommende år.

God jul og godt nytår til alle

Karoline

Anmeld

18. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Wow er det allerede 1 år siden? Hold da helt op Tiden er gået alt for stærkt. MEn glædelig jul og godt nytår

Anmeld

18. december 2008

Nemesis

vildt! men synes det er godt gået! jeg synes også det er fantastisk at man kan stille spørgsmål og komme med gode ideer og så se der rent faktisk kommer respons.

Dejligt med en side hvor der er udvikling.

God jul og godt nytår

Sisse

Anmeld

18. december 2008

Diana...

Ja jeg har jo ikke været her et år og troet faktisk den havet eksisteret længere den virker meget stor men det siger jo os meget om baby.dk...

Glæder os meget til at se de nye ændringer i det nye år.

Og tak for en fantastisk side

Rigtig god jul og godt nytår her fra os.

Kram Diana

Anmeld

18. december 2008

MorCamilla

Rigtig godt skrevet og utroligt at der snart er gået et år, tiden flyver jo afsted... Jeg glæder mig til at se hvad fremtiden bringer for baby.dk...

Du har jo også al mulig grund til at være stolt af denne fantastiske side...

Glædelig jul og godt nytår til jer alle...

Knus fra Camilla... (som næsten var med fra starten )

Anmeld

18. december 2008

twinboys

Ejjj hvor vildt og ja jeg er desværre ikke en af dem, der har været med fra start, men synes nu alligevel at der er sket rigtig mange gode og nye sager herinde...

Stort tillykke ...

Og godt gået Henrik og Tine...

Og alle jer andre der bidrager til baby.dk og det er jo også jer jeg mener piger...

Majbritt

Anmeld

18. december 2008

Miamaja

Henrik skriver:

Klumme, skrevet af Henrik Johnsen

Det er efterhånden snart et år siden, at Baby.dk så dagens lys, og her er en kort status over året, der gik.

Tiden flyver. Ret kliché, men sandt. Den 28. december er det et år siden første version af Baby.dk så dagens lys efter 3 dages slid midt i Julens højdepunkter. Min hustru, Tine, var den første bruger som oprettede sig, nemlig kl. 19:48. Den næste bruger blev oprettet 5 minutter efter, og så har det ellers taget fart.

Det første år

Det hele startede med en simpel brugerprofil og et debatforum. Langsomt er der kommer en masse funktioner til, som f.eks. fotoalbummet, artikler og eksperter. Senest har vi fået en vidensdatabase, som absolut er årets højdepunkt rent indholdsmæssigt.

Design og layout har også ændret sig rigtig meget, men den lilla farve er stadig et gennemgående element.

Det har været et travlt år, hvor størstedelen af min fritid er gået med at forbedre Baby.dk. De første 3 måneder lavede jeg faktisk ikke andet i fritiden, hvilket dog også viste sig at være alt for meget, men resultatet taler for sig selv.

Jeg er stolt over de mål, der er nået, og stolt over det Baby.dk er blevet til i skrivende stund. Jeg har gang på gang oplevet hvordan i giver mig en fantastisk opbakning, og det er absolut drivkraften bag hele siden.

Fremtiden

Der er mange nye funktioner på tegnebrættet og mange gamle funktioner som skal forbedres (her i blandt hele fotoalbummet). Der venter også en overraskelse i starten af det nye år, som jeg ser rigtig meget frem til.

En gang i det kommende år vil jeg også tro, at vi skifter designet ud igen og bruger mere tid på at gøre det lækkert.

Jeg vil slutte her, inden min klumme bliver for lang og tør, og ønske jer alle en glædelig Jul og et lykkebringende nytår.

De bedste julehilsener,

Fra Henrik og Baby.dk

Det vidste jeg ikke. at baby.dk kun har eksisteret i et aar. denne gode og skonne side er netop saa skon pga dine gode evner henrik og alle de andre eksperter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+