"1 MÅNED, DIRRER STADIG"
O MSIHej Lisbeth.
Jeg var med til fødselen af vores dejlige barnebarn og var med i barselshotellet i 4 dage. Bedstes guldklump dirrede en del fra fødselen og blev målt havende lavt blodsukker så han fik lidt tilskud til det. Her en måned senere dirrer han stadig vidst dagligt med underkæben på samme vis, dog ikke så længe af gangen. Jeg har læst på nettet om manges erfaringer og fantastiske forklaringer: Startle, lavt bs, kulde, epilepsi, det er almindeligt osv. Umiddelbart er jeg og min mand lidt urolige. Moren ryger en del, kan det have sammenhæng. Hun ved hun ikke må gøre det før amning men det glipper nogle gange. Barnet har vokset 10 cm den første måned og vejer 4,6 kg. Jeg tænker på at et lægetjek ville være godt. Ellers er bedstes guldklump glad og godt tilpas, græder kun lidt og moren gør det godt.
Med venlig hilsen
Bedstemomsi
Lisbeths svar
hEJ BEDSTE MOMSI
Tillykke med det skønne barnebarn.
Det du beskriver lyder i mine ører helt normalt. babyen er 1 måned nu, og den der dirren det har de i starten, med eller uden lavt blodsukker.
Fryd dig ove rhun gør det fint moren, og glæd dig over samvær med babyen. Hvis barnet trives, udvikler sig og der er en fin kontakt, så kan det næsten ikke gøres bedre. Når hun er klar holder hun op med at ryge. Hu n går vel udenfor og ryger, så der ikke er risiko for vejrtrækningsbesvær.
Vi bedsteforældre skal holde lav profil, være der når de spørger, og ellers holde vor bekymring for os selv,jeg ved godt hvor svært det er.
Nyd det,og tag al det samvær du kan få.
Varme hilsne r
Lisbeth jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld