Henrik skriver:
Hej Pia.
Jeg har fået det en smule bedre, kunne lave lidt bækkenbundsøvelser i sengen, du ved, ved at løfte numsen op under mig. Og jeg kan nu bevæge mig lidt med krykker uden skrig, skrål og tårer.
Jeg havde det godt nok osse meget skidt i bækkenet dagen før jeg fik akupunktur. Det er nok fordi jeg har overanstrengt mig, og ikke lyttet til min krop i tide. Jeg begyndte allerede at mærke så småt til mit bækken i uge 10 eller deromkring. Jeg bad om tid til akupunktur for små tre uger siden, men de har først haft tid nu her, så det er jo kun blevet værre op til. Jeg er nu i 25. uge.
Det startede i bækkenområdet i venstre side (og kun venstre og lidt i symfysen) men det bevæger sig selvfølgelig ned i benet osse. Begge ben føles meget varme pt. men det tillægger jeg altså selve graviditeten og tænker det sikkert er normalt. Men jeg har nogle dumme tykke underben i forvejen med dårlige venepumper. Bliver jo da lidt nervøs, når du skriver som du gør omk. benene.
Men det er vel klart at benene osse bliver lidt ramt af bare at ligge? Jeg har slet ikke været ude af sengen siden fredag aften kl 23 og til i eftermiddag ved 16 tiden, hvor jeg lige ville prøve, da jeg skulle se om der var blevet bedre, hvilket det jo så var eftersom jeg ikke vrælede undervejs. Jeg har tisset i en urinkolbe i sengen, da jeg simpelthen var så angst for at gå på toilettet. Efter kl. 16 i dag har jeg været på toilettet og tisset.
Heldigvis har jeg en elektronisk seng, så jeg kan sidde op, eller få benene opad. Men det her er jo ikke holdbart i længden, jeg bliver deprimeret af bare at ligge. Jeg har jo en datter på 2 1/2 år som jeg savner at kunne være hos i stuen. Hun har heldigvis osse farmand, men jeg vil jo osse gerne være der, men tør ikke sidde i sofaen, for tror ikke jeg kommer op derfra igen.
Mvh. Bondepigen
Anmeld