"1 år vågner og skriger, hvorfor? og hvad kan der gøres "
Hejsa
Min søn har siden han var 3mdr sovet fra 18.15 til 7.30 uden problemer.
Men her de sidste to dage er han vågnet ved 23 tiden og bare skreget og skreget og kastet sig bagover. Vi har slet slet ikke kunne trøste ham eller få ordenlig øjentakt med ham! Jeg har aldrig oplevet det før, så giver vi ham lidt og drikke og putter ham igen og så er der ingen ting...men han virker bare så rædselsagen og strækker armene ud efter os, men når vi så tager ham op vil han alligevel ikke være hos os???
Jeg er helt på bar bund og ærlig talt ret bekymret for mig søn 
Mvh. en MEGET bekymret mor
Lisbeths svar
Hej bekymrede mor!
Klart du blive rbekymret når han har sovet så flot siden han var 3 måneder og nu lige pludselig begnder at skrige.og det er svært at trøste ham.
Når han skriger og rækker ud efter jer,e r der en grund og det kan være mange. i må gå iang efter udelukkelsesmetoden.
Han kan have ondt i ørerne, har han været snottet, så kan der være væske i mellemøret som trykker når han blive rlagt ned. Hæv hovedgærdet og få ham undersøgt hos en ørelæge.
Er det tænder derer på vej?
Har han hård mave?
Er han startet pasning, som han måske reagerer på?
Når du skifter ham, så kig efter i begge lyske,er der en udposning når han græder, det kan være et lille brok.
Hvis ikke du kan finde noget fysisk på ham, så er det fordi han nu er så stor og der sker så mange ting for ham i løbet af dagen, som kan give drømme og ubehag.
Når han ikke vil jer, så er et fordi han stadig er sovende, så trøst ham og læg ham ned igen med en hånd på maven og små beroligende lyde, han skal lige mærke at hjælpen og trygheden er der.
bevar roen, så han kan slappe af, for I hans forældre har styr på det og alt er o.k-.
Nogen gange græder de uden grund, og jo mere ro der er på jo hurtigere går det over. Håber det bliver bedre. Fortsat held og lykke med ham.
Varme hilsner
Lisbeth jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk