Eksperthjælp: hårfarvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
0 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Catrine Hansen

"hårfarvning"

hey Catrine... 

Jeg ved slet ikke om det er dig jeg skal spørger, eller en af de andre.. Det er ang og farve hår.... ?

Jeg er gravid i uge 37, og venter mit første barn ( en "lille" dreng ) Jeg har i mange år farvet mit hår.... jeg har ikke farvet hår under min gravidet, men nu trænger jeg VIRKELIGT ! Er det bedst og farve hår nu inden, eller når han er født ? Jeg har hørt det heller ikke er sundt under ammning ? men hvad er bedst ?

Mvh Mugge 

Catrines svar

Hej Mugge.

Det er hverken godt at farve håret nu eller efter fødslen, men hvis du gør det imens du er gravid, er der større risiko for at din søn får nogle af de skadelige stoffer i sig. Det frarådes også at farve håret mens man ammer, men man kan godt få nogle naturhårfarver, som skulle være mindre skadelige. Prøv at spørg dig frem i en helsekostforretning.

Mange hilsner fra Catrine

Forældre og Fødsel er Danmarks eneste brugerforening der varetager de gravides, fødendes og småbørnsforældres vilkår. Forældre og Fødsel tilbyder desuden rådgivning inden for emner som slynger, søvn, vandfødsler, abort, søskende, samsovning, tvillinger, efterfødselsreaktioner med videre.

Forældre og Fødsel: fogf.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.