Hæve penge i en automat?!

Visninger: 11.768   Svar: 22

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

27. februar 2011

Kindfed

FrøkenHedegaard skriver:

1000 tak alle sammen - der er jo ikke andet for at end at prøve mig frem. Vi automaten udbatle 10.000 kr. til mig - så er det jo hvert fald en start. Også må jeg evt. prøve en anden bank, om at hæve det sidste der..

Hvis du hæver 10.000 i Nordeas egen automat, så kan du ikke hæve mere på kortet den dag. Så hvis du skal bruge 12.000, må du afsted i aften.

27. februar 2011

Sasja77

Profilbillede for Sasja77
0
.........love life..........

Aner ikke hvad du kan i Nordea men er du kunde i Danske Bank kan du hæve kr 6000 uden for bankens åbningstid og kr 15000 i bankens åbningstid-)

28. februar 2011

Fru.Mäes <3

Profilbillede for Fru.Mäes <3
Foto
0
Nu MOAR til 2 fantastiske børn <3 Det bedste i verden er at blive MOAR!

Man kan hæve 10.000 kr. for det er lige gjort også kan man ikke hæve mere i nogen automater..

SÅ smuttede i FØTEX og købte for 2000 kr. og byttede det så igen til pengene - FEJT, det ved jeg - men skulle bruge dem her inden kl. 10.00

Så til alle jer, tak for hjælpen - og nu ved I at man kan hæve 10.000 kr. af gangen..

Krams Rikke

Til salg:
28. februar 2011

Mikkel's mor <3

FrøkenHedegaard skriver:

Man kan hæve 10.000 kr. for det er lige gjort også kan man ikke hæve mere i nogen automater..

SÅ smuttede i FØTEX og købte for 2000 kr. og byttede det så igen til pengene - FEJT, det ved jeg - men skulle bruge dem her inden kl. 10.00

Så til alle jer, tak for hjælpen - og nu ved I at man kan hæve 10.000 kr. af gangen..

Krams Rikke

hvorfor kan jeg så max hæve 2000 på en dag :O:O underligt.

28. februar 2011

Fru.Mäes <3

Profilbillede for Fru.Mäes <3
Foto
0
Nu MOAR til 2 fantastiske børn <3 Det bedste i verden er at blive MOAR!
Jennifer skriver:

ÅHH, det ved jeg ikke - hvilken bank har du? Og hvilken kort har du?

Til salg:
28. februar 2011

Ina33

FrøkenHedegaard skriver:

- GUUUUU´AFTEN de damer -

Er der nogen af jer der ved noget om hvor meget man kan hæve en i hæveautomat pr. dag?

Jeg vil gerne hæve 12.000 kr. imorgen tidlig, da jeg ikke kan nå i banken, inden jeg skal bruge dem.. Ved I om jeg kan det, jeg har NORDEA

Krams Rikke

Jeg arbejder i Nordea, og kan oplyse dig at du kan hæve max 10.000 i automaten. Du kan ikke efterfølgende gå i en anden bank og hæve 2000.

Den eneste løsning er at gå ind i banken og hæve pengene (ring evt. i forvejen og fortæl at du kommer og henter et stort beløb).

Louise

28. februar 2011

pussepige

Profilbillede for pussepige
Foto
0
Tjek mine salgsindlæg.. :)
FrøkenHedegaard skriver:

Krams Rikke

Eiii blir helt nysgerrig hva skal du bruge alle de penge til..!! Selvf behøver du ikke svare på det jeg er bare altid så nysgerrig..

28. februar 2011

Mikkel's mor <3

FrøkenHedegaard skriver:

ÅHH, det ved jeg ikke - hvilken bank har du? Og hvilken kort har du?

Har nykredit og alm. visa dankort.

28. februar 2011

Pena

Jennifer skriver:

Hvis det er en anden banks automat er det max 2000 kr.

28. februar 2011

musse1

FrøkenHedegaard skriver:

- GUUUUU´AFTEN de damer -

Er der nogen af jer der ved noget om hvor meget man kan hæve en i hæveautomat pr. dag?

Jeg vil gerne hæve 12.000 kr. imorgen tidlig, da jeg ikke kan nå i banken, inden jeg skal bruge dem.. Ved I om jeg kan det, jeg har NORDEA

Krams Rikke

i nordea kan du højst hæve 10000 kr pr dag

Tina

Til salg:

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.