Nu kommer den helt store barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. februar 2011

kaba

Nyhed fra nettet - fra avisen.dk

Den 14. april skal baby et og baby 2 bæres op til døbefonden i Holmens Kirke.

Nu er det til til at sætte kryds i kalenderen og samle vennerne, hvis du er interesseret i kongehuset.

For det er netop blevet offentliggjort, hvornår kronprinsesse Mary og kronprins Frederiks tvillinger skal døbes.

Det bliver den torsdag den 14. april 2011 kl. 15.30 i Holmens kirke, som har en lang tradition for royale begivenheder. 

Læs mere her »

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Dorthe1986

Karoline skriver:

Nu er det til til at sætte kryds i kalenderen og samle vennerne, hvis du er interesseret i kongehuset.

For det er netop blevet offentliggjort, hvornår kronprinsesse Mary og kronprins Frederiks tvillinger skal døbes.

Det bliver den torsdag den 14. april 2011 kl. 15.30 i Holmens kirke, som har en lang tradition for royale begivenheder. 

Læs mere her »

For silvan da, det er jo den dag jeg har termin  

Anmeld

13. februar 2011

Valle81

Karoline skriver:

Læs mere her »

Jubiiiiiiiiiiii jeg glæder mig til denne dag:0)

Mine veninder og jeg har en Royal klub hvor vi mødes og holder hygge hele dagen.

Vi har elefantordener, pænt tøj osv på disse dage og laver fin mad osv og så er der dømt tøsefnidder, gættekonkurrencer, tv kiggeri osv heeeeeeeeeeeeeele dagen.

Vi mødtes så sent som i sidste weekend pga Kronprisessens og Prinsesse Maries fødselsdag, samtidig skulle vi lige lægge slagplan for barnedåben og planlægge lidt på forhånd:0)

Nu håber jeg bare at jeg enten føder inden eller først efter så jeg kan deltage:0) Ikke dagen før eller på dagen - det går virkelig ikke:0)

Christina

Anmeld

13. februar 2011

Ceciliesmoar

Også opdager man lige at jeg sørme har ferie i den uge.. Optur.. Så kommer jeg ikke til at gå glip af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.