"Stadig gravid?"
Hej Pia..
jeg håber så meget at du kan hjælpe mig, for det lader til at ingen rigtig kan svare mig. jeg var til gyn undersøgelse i sidste uge hvor min læge ville skyde mig til at være 7-8 uger henne. men jeg har så i starten af graviditeten haft lidt blødning og nogen dage med ondt i maven. så troede jeg havde mistet så jeg blev self glad da han sgade han kunne mærke noget der ligner 7-8 uger. men min største bekymring er så at jeg tog en graviditets test dagen efter jeg var til den undersøgelse. og til min største bekymring var den næsen negativ MEGET svag. så er jeg kommet i tvivl nu om jeg stadig er gravid.. når testen viser negativ nu og lægen siger noget helt andet!
hårber bare så meget jeg stadig er gravid. for har mistet en gang i november 
Pias svar
Hej forvirrede
Jeg forstår godt du er forvirret og i tvivl.
Det er jo svært for mig at svare dig helt sikkert om du er gravid eller ikke gravid.
Det der ville give dig et sikkert svar ville være at blive scannet eller at få taget en blodprøve. Jeg syntes du skal ringe til din læge og fortælle ham at du har lavet en test hjemem som var negativ. Så kan han/hun vurdere hvad der skal gøres.
Held og lykke
Varme hilsner fra
Pia
Pia holder kurser i fødselsforberedelses og hjælper kvinder som er bange for at føde og/eller har haft traumatiske fødselsoplevelser. På hendes hjemmeside kan du også købe hendes eget design af graviditets- og ammepuder.
Se Pias hjemmeside: MotherByNature.dk
Anmeld