"Gravid?"
Hej pia... min kæreste og jeg fik ved canningen i 21 uge konstateret at barnet var meget hjerneskadet, det havde rygmarvs brok. hvor efter vi fik tilladelse til at få det fjernet, det var en fuldstændig forfærdlig omgang ( det var den 4. dec 2010) nu er jeg så gået fire dage over tiden og har forfærdelig kvalme, skal tisse hele tiden, og er ved at kaste op over ingen ting, men de to test jeg har taget er negative.. jeg føler det fuldstændig som jeg har gjorde sidste gang jeg var gravid... mit spørgsmål er så om jeg kan være gravid selvom testen siger noget andet?? mvh smiley
Pias svar
Hej Smiley
Når du kun er 4 dage over tiden så kan det god være en såkaldt falsk negativt resultat. Prøv at tage en ny når du er 7 dage over og hvis den stadig er negativ og du stadig føler dig gravid så gå til din læge.
Held og lykke
Varme hilsner fra
Pia
Pia holder kurser i fødselsforberedelses og hjælper kvinder som er bange for at føde og/eller har haft traumatiske fødselsoplevelser. På hendes hjemmeside kan du også købe hendes eget design af graviditets- og ammepuder.
Se Pias hjemmeside: MotherByNature.dk
Anmeld