"nygravid har spist lever?"
lever i graviditetenJeg skriver til dig fordi jeg er meget bekymret, jeg har her til morgen fundet ud af at jeg er gravid, ca. 5 uger henne - men for en uge siden var jeg ude at spise, og spiste lever (havde ingen anelse om at man ikke må dette når man er gravid) har nu læst rundt på nettet om hvor skadeligt for meget A-vitamin er..
Er der noget jeg kan gøre, tror du vores barn tager skade?
Mvh. meget bekymret gravid..
Lisbeths svar
Hej!
Stort tillykke med din graviditet. Nu har du spist lever, og som alle andre nygravidie bliver du forskrækket over, om du mon har skadet dit barn. Du har spist lever, andre har drukket eller andet.
Jeg ved at for meget a vitamin kan skade fostret, og hvis man er igang med en a vitamin kur skal den stoppes. Fordi du har spist en portion lever mener jeg bestemt ikke dit barn har taget skade.
Klart du bliver bekymret, for du læser en masse om hvad en vordende mor skal og må og ikke mindst lade være med, alligevel skal du jo vide at du er gravid førend du begynder at passe på med de forskellige ting.
Når du skal til di n læge, så få en snak med ham/hende og jeg tror du vil få samme besked. Slap af og nyd det, og glæd dig over du er gravid.
Rigtig god søndag og held og lykke med din graviditet.
Varme hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld