Eksperthjælp: Udflod og smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
0 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Pia Hern

"Udflod og smerter"

Hej Pia.

Jeg er 32 uger henne med mit 3 barn. Jeg ville hører hvor meget udflåd det er normalt at have, for lige pt skifter jeg trusseindlæg meget ofte fordi det er helt gennemblødt.

Og hvor meget ondt er det normalt at have omkring nu. Min mave er hård, det spænder og kommer jag hvor jeg er ved at sidde oppe i loftet. Føler selv ikke at der er en fødsel rundt om hjørnet og mærker liv meget ofte, men har mange smerter og enorm meget udflåd.

Håber at hører svar.

Mvh Estelle

Pias svar

Hej Estelle

Det er jo meget svært at sige når jeg ikke kan se hvor meget det er. Men det lyder umiddelbart lidt voldsomt at du bliver gennemblødt.

Og at du har ondt syntes jeg heller ikke så meget om. Plukkeveer skal jo som udgangspunkt ikke gøre ondt men nu er du 3.gangs fødende og der kan man godt have lidt mere ondt og være mere besværet end første gang.

Men jeg ville helt klart kontakte fødeafdelingen. En samtale med en jordemoder vil hurtigt kunne afklare om du behøver at blive tjekket fordi hun kan stille dig spørgsmål som jeg ikke kan her. Så ring til fødeafdelingen når du har læst mit svar. Det er slet ikke sikkert at der er noget unormalt i det du oplever men det kan jeg ikke vurdere når jeg ikke kan stille dig flere uddybende spørgsmål.

Held og lykke!

Varme hilsner fra

Pia

Pia holder kurser i fødselsforberedelses og hjælper kvinder som er bange for at føde og/eller har haft traumatiske fødselsoplevelser. På hendes hjemmeside kan du også købe hendes eget design af graviditets- og ammepuder.

Se Pias hjemmeside: MotherByNature.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.