Puslebord fra Babysam sælges

Visninger: 2.015   Svar: 7

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

Denne sektion er låst og Køb- og salgs debatterne er flyttet.

Baby.dk har startet en ny hjemmeside dedikeret til køb og salg af børnetøj, udstyr, legetøj og møbler.

Hvad betyder det for dig?

Når det hele er samlet på én hjemmeside, hvis eneste formål er, at fungere som markedsplads, bliver det meget lettere både at eftersøge de varer du er interesseret i, og at få solgt det du måtte have liggende derhjemme i gemmerne.

Siden hedder SecondSale, og hvis du har en bruger her på Baby.dk, kan du blot logge direkte ind med den på den nye side.

Men Køb og salg er ikke væk fra Baby!

Du vil stadig kunne se køb- og salgs annoncer her på Baby.dk og du kan også oprette nye annoncer uden at skulle ind på SecondSale.dk. Det er kun selve annoncevisningen samt buddene/dialogen når der sælges som er forbeholdt den nye hjemmeside.

Du kan finde en komplet annonceoversigt, hvis du klikker på menupunktet "Køb og salg" i meunen øverst på siden.

Vi håber du vil tage godt imod dette nye initiativ :-)

SecondSale.dk
24. januar 2011

lgamborg

Hej med dig,

Jeg sælger nu mit Nelly puslebord fra Babysam for 700 kr. (nypris 1.400 kr.).

Jeg har været rigtig glad for det - specielt at der er plads ved siden af puslepuden til lampe, numseklude, creme m.v.

Skriv endelig her hvis du vil vide mere. Jeg bor i Vallensbæk Strand (14 km fra København).

Kh. Lene
Mor til Oscar på 4 år og Frederik på 22 måneder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

24. januar 2011

Maria.

Profilbillede for Maria.
Foto
0
Ææææælsker mine 2 krudtugler!!
Hvor gammelt er det?

Til salg:
24. januar 2011

lgamborg

Hej Maria,

Det er fire år gammelt og har derfor lidt små fejl... men ikke noget graverende. Der er nogle bobler i malingen i pladen et sted, men der er puslepuden så over.

Kh. Lene

25. januar 2011

Mormilla

Ej hvor træls at du bor så langt væk

25. januar 2011

lgamborg

Mormilla, hvor bor du henne af?

25. januar 2011

Maria.

Profilbillede for Maria.
Foto
0
Jeg vil gerne byde 400,- Kan hente det d. 1/2

Til salg:
26. januar 2011

lgamborg

Hej Maria,

Desværre... prisen er 700 kr. Det er en god pris at få puslebordet for, så at gå yderligere ned, ville ikke være fair.

Kh. Lene

26. januar 2011

Maria.

Profilbillede for Maria.
Foto
0
lgamborg skriver:

Hej Maria,

Desværre... prisen er 700 kr. Det er en god pris at få puslebordet for, så at gå yderligere ned, ville ikke være fair.

Kh. Lene

Jeg synes desværre det er for meget for et 4 år gammelt puslebord, der til lig med har skrammer!

Men du må¨meget gerne skrive til mig hvis du ombestemmer dig.. Kan som sagt hente det fra på mandag..

Til salg:

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.