De første måneder var et helvede. Jeg var i den grad påvirket af det glansbilled som bliver malet af andre mødre, og hvor alt bare køre på skinner. Jeg havde mange forestillinger om hvordan det hele var, og skulle være - for sådn var det jo hos alle de andre!
Troede jeg. Det var faktisk herinde på baby.dk at jeg fik det lidt dejligt, og en god fornemmelse i kroppen over at jeg ikke var den eneste, som døjede med nogle af de dagligdags problemer som der kan være.
Jeg gik tit og spekulerede på hvorfor pokker min datter var så umulig, Eksempel..
- Hvorfor hun ikke ville ligge i barnevognen højst nødvendigt (NØJ, hvor har jeg bare kæmpet, taget hende op mange gange fordi hun bare var grædefærdig, ildrød i hoved og for at gå med hende ned af Jagtvej, skubbende med den ene hånd på barnevognen, og den anden brugte jeg til at holde en sur baby oppe på skuldreren, samtidig med lige at skulle holde et vågent øje så man ikke kom til at køre ind i folk, udover kantstenen, og se bare lidt overskudsagtig ud med et falsk smil på læben)
Jeg troede at babyer bare syntes det var skønt, at ligge nede i kassen, og sove sove sove .. Jeg har virkelig kæmpet med at barnevognen skulle være en god ting, og jeg tror at hvis Sne kunne snakke ville hun sige ting til mig som "Jeg HAAAADER barnevognen, åh nej - ikke nu den igen, Moooar jeg vil op NU
, Kan du ikke forstå at jeg ikke f"#)! gider ligge hernede". Det er først nu her inden for de sidste uger, at hun har ændret helt adfærd, og egentlig syntes det er 'okay' at ligge dernede og kigge på de tegnede dyr i kalechen. Tit ligger hun også bare og stirre ondt på mig, virkelig stener på mig i længere tid .. Men det er HELT okay
Så længe hun ikke skriger og laver et show
Så kan jeg sagtens klare at blive nedstirret! 
Anmeld