Eksperthjælp: flyvning med spædbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.411 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Lisbeth Jess

"flyvning med spædbørn"

Hej Lisbeth.

Jeg er gravid i 22. uge og bosat i Seoul, Sydkorea. Jeg oensker at foede mit barn her, men jeg vil gerne have den lille doebt derhjemme. Hvor gammel skal den lille vaere foer vi kan flyve hjem til Bornholm?

Lisbeths svar

Hej! Tillykke med graviditeten, håber du har det godt og nyder tiden.

Nu har jeg undersøgt forskellige steder, og det jeg får frem er, at babyer skal være mindst 7 dage før der flyves med dem., afhængigt af en normal fødsel.

For at være på den sikre side, kan der også spørges hos flyselskabet ved billetkøb.

Nu skal I hjem til dåb, så dit barn vil sikkert være lidt ældre.Det forlyder, at deter nemt at flyve med de små.

Fortsat held og lykke med graviditeten og fødslen når du er så langt.

Varme hilsner

Lisbeth Jess.

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

KissMe

Min "familie" her var imod at jeg skulle rejse til Danmark inden 2011 var omme, og især for at holde barnedaaben, men vi kom til det kompromis at jeg tager hjem til Danmark for at se min lillesoester bliver student og faa den lille doebt og saa kommer jeg hjem og holder  Baeg-iljanchi...

Anmeld

15. januar 2011

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej Igen!

Ja det må være svært at være i en fremmed kultur og også holde fast i det du kender hjemmefra, og gerne vil holde fast i.

Det er godt i har fundet et kompromis, det skal du nok få glæde AF. 

hÅBER DU PASSER GODT PÅ DIG SELV OG NYDER DIN GRAVIDITET OG FORBEREDER DIG GODT TIL FØDSLEN.

Varme hilsner

Lisbeth Jess 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.