Opret gratis profil  

Eksperthjælp: Ømme bryster ved ægløsningstidspunkt, hvorfor ?

Visninger: 4.636   Svar: 6

Besvar indlæg Anmeld indlæg
23. december 2010

"Ømme bryster ved ægløsningstidspunkt, hvorfor ?"

Hej Lisbeth.. jeg prøver på at blive gravid.. Jeg pleje at have ømme bryster føre menses.. Men for første gang har jeg fået ømme bryster ved æggeløsning? Og stadigvæk har, har ikke æggeløsning mere.. Men mega meget ømme bryster? Ville bare lige spørger at hvad er grunden?? Håber at du kan hjælpe..

Lisbeths svar

Hej !

Ømme bryster som du ofte har når du har menstruation skyldes de hormoner som udskilles i kroppen i  din cyklus.

Når du nu har ømme bryster på et andet tidspunkt, ja så kan det være fordi du er gravid, eller derer lidt forskydninger i din hormon produktion.

Du må se tiden an, enten lave en test, eller vente til tidspunktet for menstruationen.

Nogen gange, kan ens store ønske om en gravditet også påvirke homonerne, deter ikke sikkert det er sådan hos dig.

Det var, hvad jeg kan  give af muligheder,nu håber jeg det bedste for dig.

Rigtig glædelig jul og godt nyt år. Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

29. december 2010
Tak for dit svar.. Mig og mand er li først begyndt nu at tænke på børn og ønsker en for 2 måneder siden.. Jeg tænker ikke ekstrem meget på det.. Jeg har en circlus på 37 dage.. I oktober fik jeg min menses 28.. Og efter 28 da begyndt jeg at få kvamle fornemmelser og tissede hver time troede at jeg var gravid men fik min menses den 3. November Så tænkte ikke på graviditeten mere.. Men 15. November da havde jeg ÆL og ømme bryster første gang har jeg fået ømme bryster i min ÆL.. Så synes at det var underligt.. Jeg har ikke tænkt på graviditeten i mang måneder først nu for månede siden.. Jeg har ondt i siderne for det meste rundt omkring har jeg også men mest om siderne..
30. december 2010

ja jeg vil nok anbefale dig at lave en test, er den negativ, skal du måske snakke med din læge om at evt at lige blive checket.

15. januar 2011
Det endte så med at jeg fik min mensess.. Øhh det svinger altså meget med datoer sidst fik jeg min mensess 7 dage efter min circlus og den her gang 1 dage føre. I oktober 19. I november 28. I december 3. Og januar 2. Min mand kom til denmark i september føre da han kom fik jeg det d. 19 hver månede men svinger det meget..
17. januar 2011

Hej Igen! Øv du fik menstruation, nu troed du lige ikk`?

Jeg vil anbefale dig at få en  henvsning fra egen læge til en gynækolog, som vil undersøge dig og tage blodprøver for at find eud af hvorfor din cyklus er så uregel mæssig.

Held og lykke med projekt baby

Hej Jeg ville lige spørger at under sin æggeløsning hvis man måler sit krops temperatur og den er så ikke på 37 grader men 35-36 hvordan hvordan ved man så at man har æggeløsning eller ej??

Hvis du skal bruge tp til at finde ud  afom du har ægløsningg, skal  måle dagligt og når den stiger så er dte tegn påægløsning.

Nogen mennesker har en lav tp, så rettesnoren er dit udgangspunkt.d.v.s din tp

Gå til kategorien "Ordet er frit"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333