Fliser/klinker som køkkenbord..?

Visninger: 5.366   Svar: 15

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

19. december 2010

spj

Forresten vi har også lavet selve bordpladen i jakoboards og lagt fliserne ovenpå. Vi har så valgt at lave køkkenvask i det samme, så bordpladen fortsætter ned i vasken. Bord og vask er dermed ud i et. Er så glad for det og det ser super godt ud.

Til salg:
19. december 2010

ekzunz

Fines mor skriver:

Vi har 240 m3 klinkegulv, og det er behandlet med kokusolie efterfølgende, så det ikke tager så hurtigt imod i fugerne ;-) Det må være det du mener.

Nej, for det er jo et køkkenbord som TS taler om, og der er lak jo en rigtig god ting. Men måske kokosolie virker lige så godt på et køkkenbord som på gulv

19. december 2010

SussieThyssen

Profilbillede for SussieThyssen
Foto
0
Kast en lille sten af omsorg i vandet, og se ringene sprede sig!
ESB skriver:

Nogen der har det...? og kan I fortælle om det er godt eller skidt, hvad Har I valgt og hvorfor?

Jeg er ved at være dertil at jeg skal vælge bordplade til mit køkken...der er hvide låger pg hvidt loft og vægge og tænker at en 1+x10 marmorflise i mørkegrå med stålkant ville se fedt ud til....eller ja, nogen med en god idé eller med erfaringer jeg kan drage nytte af....der er dælme meget at skulle tænke på når et helt hus skal sættes i stand.. men hvor bliver det bare godt..

Det er sikkert flot, men ikke hygieinisk.
Alt hvad der hedder bakterier kan sætte sig i fugerne, også selvom man lægger en film over dem.
Det vil aldrig blive godkendt hverken i et storkøkken eller andre steder, så det må du nok lige tage i betragtning.
Og det vil jo ikke være særligt sjovt hvis man giver samtlige gæster eller familiemedlemmer listeria- eller salmonellaforgiftning blot fordi det ser flot ud, vel??
Men..det er så min mening..og dit valg.
Held og lykke med byggeprojektet 
Håber da du viser før/efter billeder 

Kærligst
Sussie

19. december 2010

ekzunz

SussieThyssen skriver:

Det er sikkert flot, men ikke hygieinisk.
Alt hvad der hedder bakterier kan sætte sig i fugerne, også selvom man lægger en film over dem.
Det vil aldrig blive godkendt hverken i et storkøkken eller andre steder, så det må du nok lige tage i betragtning.
Og det vil jo ikke være særligt sjovt hvis man giver samtlige gæster eller familiemedlemmer listeria- eller salmonellaforgiftning blot fordi det ser flot ud, vel??
Men..det er så min mening..og dit valg.
Held og lykke med byggeprojektet 
Håber da du viser før/efter billeder 

Kærligst
Sussie

Nu skulle TS så heller ikke bygge et storkøkken eller en restaurant, men bare et køkken hjemme i privaten, og de skal da endnu ikke godkendes, ligesom man heller ikke skal have hygiejnekurser for at lave mad derhjemme

20. december 2010

SussieThyssen

Profilbillede for SussieThyssen
Foto
0
Kast en lille sten af omsorg i vandet, og se ringene sprede sig!
Znuzke skriver:

Nu skulle TS så heller ikke bygge et storkøkken eller en restaurant, men bare et køkken hjemme i privaten, og de skal da endnu ikke godkendes, ligesom man heller ikke skal have hygiejnekurser for at lave mad derhjemme

LOOOL nej heldigvis.
Det jeg mente var bare, at når det ikke kan godkendes i restauranter eller storkøkkener, så er der jo nok en vægtig grund til det...det var såmænd det hele 
I guder...tænk hvis alle køkkener skulle igennem kontrol og vi skulle have hygieinecertifikat for at lave mad i vort eget køkken...det var dog en skrækkelig tanke.

21. december 2010

blomst84

Profilbillede for blomst84
3
Nu mor til 2 smukke piger

vi har lige lavet denne her vi har smurt den med klinkeolie og det virker som om fugerne bliver "tætte"... ellers skal den bare tørres som en almindelig bordplade  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Til salg:

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.