Hvorfor mænd ingenting fatter og kvinder altid mangler sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.165 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2010

Mi

Det er titlen på den bog jeg lige er gået i gang med og der er bare nogle sjove guldkorn:

Kvinder straffer mænd med tavshed. Men mænd elsker tavshed

Vi fødes nøgne, våde og sultne. Derefter bliver det værre  Kinesisk ordsprog

Definitionen på en mand? Hjerte-lungemaskine for en penis

En kvinde behøver kun kende én mand godt for at forstå alle mænd; mens en mand kan kende alle kvinder og ikke forstå én af dem.

Kom med jeres egne ordsprog/guldkorn om kønnenes kamp og glæder.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

dorthemus

Hihi ja den er SÅ morsom og meget tankevækkende. Har du læst deres "Hvorfor mænd ikke hører efter og kvinder ikke kan læse kort?"

Anmeld

12. december 2010

Mi

dorthemus skriver:

Hihi ja den er SÅ morsom og meget tankevækkende. Har du læst deres "Hvorfor mænd ikke hører efter og kvinder ikke kan læse kort?"

Nej, men jeg kunne læse at de havde lavet den. Det er en bog jeg fik af en veninde i går. Håber jeg får mange grin ud af den. Tænker at den nok er lidt overdreven, men jeg er egentlig heller ikke så vild med den her slags selvhjælps bøger, med mindre de er sjove. Har du læst den og kan anbefale den?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

12. december 2010

dorthemus

MarianneSonne skriver:

Nej, men jeg kunne læse at de havde lavet den. Det er en bog jeg fik af en veninde i går. Håber jeg får mange grin ud af den. Tænker at den nok er lidt overdreven, men jeg er egentlig heller ikke så vild med den her slags selvhjælps bøger, med mindre de er sjove. Har du læst den og kan anbefale den?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg har læst alt hvad de har skrevet   Den er jo forløberen til den du er igang med...synes faktisk den første er sjovest

Anmeld

13. december 2010

Mi

dorthemus skriver:

Jeg har læst alt hvad de har skrevet   Den er jo forløberen til den du er igang med...synes faktisk den første er sjovest

Så må jeg have fat i den første hvis den er her ok

Anmeld

13. december 2010

Ellim

Ej hvor fedt! Og det passer jo

Anmeld

13. december 2010

Mi

Ellim skriver:

Ej hvor fedt! Og det passer jo

Nemlig

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. december 2010

Diana...

Ej den må jeg læse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.