Sådan får du din mand ud i køkkenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nyhed fra nettet - fra alive.dk

Julen er en travlt tid for især kvinder som i de fleste hjem har ansvaret for maden. Se hvordan du får din mand til at give en hånd.

Det er kvinderne, der trækker det største læs i hjemmet, og med julen, der kommer faretruende tæt på, er det nu, der skal sættes ind, hvis det ikke er hende, der skal stå med alle opgaverne i hjemmet.

- I skal ikke lade julen komme bag på jer. Forbered jer ved at lave en liste over, hvad der er nødvendigt. Alt lige fra indkøb til rengøring, gaveindkøb og madlavning. Måske kan det være lige så godt, at manden hjælper til andre steder end i køkkenet, siger parterapeut Christel Sonne Rasmussen.

Hvem har ansvaret for julemaden hjemme hos jer - dig eller din mand?

Læs mere her »

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

oo

vi er fælles om madlavningen men jeg har helgarderet mig for 2011 ved at købe brdr. Prices kogebog til Søren i julegave ...så sætter jeg lige hak ud for de retter jeg ku tænke mig

Anmeld

9. december 2010

Isabella_mor

jeg er højgravid juleaften og AGTER at jeg skal sidde inde i sengen med min dyne og se Disneys juleshow i duftene der fortæller at der bliver kokkereret flæskesteg ude i køkkenet af min dejlige kæreste... 

Anmeld

9. december 2010

Bondepigen

Min mand VIL være i køkkenet, og det får han lov til, for jeg vil helst være fri...

Anmeld

9. december 2010

Charlotte Wberg

Tja normalvis er det nu min mands køkken, efter jeg er gået på barsel har jeg dog bevæget mig lidt mere ud i køkkenet og lavet mad, kager og konfekt.. Men han er stadig meget flittig derude.

Har sådan en dejlig mand

Juleaften er jeg top monstergravid, så jeg vil nok tulle lidt rundt og muligvis hjælpe hvor jeg kan komme til det, men det er min mands ansvar igen igen i år, men dog med assistance fra min mor. Nu må vi se hvad der sker, intet er låst helt ned i planlægningen, så vi tager det som det kommer...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.