Eksperthjælp: baby på 4 mdr, der ikke vil amme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
0 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Catrine Hansen

"baby på 4 mdr, der ikke vil amme"

Hej

Jeg har en datter på 4 mdr. og har haft svært med at amme hende siden hun blev født. Der var et tispunkt hvor hun ammet fint, men her for nyligt fik hun mellemøresbetændelse og derfeter vil hun overhoved ikke amme mig. Jeg har også snakket med sunhedsplejersken om det, hvor hun bare sagde at jeg skulle stoppe med amning. Men jeg VIL bare amme hende. Lige nu malker jeg ud for hende, som hun får fra sutteflasken. Jeg håber du kan hjælpe mig og besvare min besked hurtigst muligt tak

Catrines svar

Hej.

Jeg kan forstå på dig, at din datter har svært ved at blive ammet, og at det frustrerer dig meget, hvilket jeg godt kan forstå. Det er dog meget svært for mig at rådgive dig, når jeg ikke kender flere detaljer omkring din datter og amningen.

Du må meget gerne skrive tilbage med med lidt flere oplysninger, fx.: Hvordan var amningen da hun var nyfødt? hvordan var det svært? hvornår blev det lettere? Hvornår startede hun på flaske? o.s.v.

Mange hilsner fra Catrine

Forældre og Fødsel er Danmarks eneste brugerforening der varetager de gravides, fødendes og småbørnsforældres vilkår. Forældre og Fødsel tilbyder desuden rådgivning inden for emner som slynger, søvn, vandfødsler, abort, søskende, samsovning, tvillinger, efterfødselsreaktioner med videre.

Forældre og Fødsel: fogf.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.