guld, røgelse og myrra skær.....

Visninger: 1.753   Svar: 8

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

24. oktober 2010

ka li ja

ja nu er jeg jo måske ikke det mest kristne menneske i verden... men en dag da jeg sad og sang for ungerne, kom vi forbi en sang om de førnævnte emner... min mor og jeg kommer så til at sidde og snakke om hvad myrra skær egentlig var....

vi blev enige om (med alexanders hjælp) at det måtte være noget med nogle myrere...

alexander ville så rigtig gerne tegne det for os....

det kom der så dette ud af   lol   myrra skær= en myre og en kniv(skær)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Svar

25. oktober 2010

Kaufie

Klart nok!!

Herlig børnelogik!

Et andet eksempel på selvsamme logik: I aftes var William ved at fiske en syltet agurk op af glasset med gaflen i venstre hånd - det gik ikke så godt, så jeg foreslog at han brugte den anden hånd. "OK" sagde knægten og stak lappen ned i glasset og halede en hel håndfuld op.

Anmeld Svar

25. oktober 2010

linemus

ka li ja skriver:

ja nu er jeg jo måske ikke det mest kristne menneske i verden... men en dag da jeg sad og sang for ungerne, kom vi forbi en sang om de førnævnte emner... min mor og jeg kommer så til at sidde og snakke om hvad myrra skær egentlig var....

vi blev enige om (med alexanders hjælp) at det måtte være noget med nogle myrere...

alexander ville så rigtig gerne tegne det for os....

det kom der så dette ud af   lol   myrra skær= en myre og en kniv(skær)

Selvfølgelig Det er ligesom når tingene sker automagisk for Sebastian

Hvor er det en fin myre.

Anmeld Svar

Til salg:
25. oktober 2010

linemus

Kaufie skriver:

Klart nok!!

Herlig børnelogik!

Et andet eksempel på selvsamme logik: I aftes var William ved at fiske en syltet agurk op af glasset med gaflen i venstre hånd - det gik ikke så godt, så jeg foreslog at han brugte den anden hånd. "OK" sagde knægten og stak lappen ned i glasset og halede en hel håndfuld op.

Jamen, det var jo det, du sagde, mor...

Ha ha ha

Anmeld Svar

Til salg:
25. oktober 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Klart nok!!

Herlig børnelogik!

hahahaha ja de hører hvad der bliver sagt, ikke hvad vi mener

Anmeld Svar

25. oktober 2010

Nadi

25. oktober 2010

ka li ja

alexander var til barnedåb i går, og har så lige fået af vide at han i kirken havde sagt, HELLIGÅNDEN ER EN TISSEMAND... intet mindre end 3 gange...

men knejten har jo som sådan ret.. maria blev gravid med helligånden, så lidt tissemand må han vel ha været

stolt må man være som moder til det barn

Anmeld Svar

25. oktober 2010

Susan1978

Profilbillede for Susan1978
0
Evnen til at ville, skaber evnen til at kunne! så bare kom igang..

haha skøn læsning..

Anmeld Svar

28. oktober 2010

linemus

ka li ja skriver:

alexander var til barnedåb i går, og har så lige fået af vide at han i kirken havde sagt, HELLIGÅNDEN ER EN TISSEMAND... intet mindre end 3 gange...

men knejten har jo som sådan ret.. maria blev gravid med helligånden, så lidt tissemand må han vel ha været

stolt må man være som moder til det barn

HAHAHA

Anmeld Svar

Til salg:

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.