Kom lige med jeres bedste sted at handle de her ting...

Visninger: 864   Svar: 10

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

17. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg mangler engangs tylleposer i alm størrelse og i stor. Gerne sådan en ordenlig bunke, så man har.

Hvor køber I jeres?

Og kagepap. Det der med folie på, som man kan stille kagerne på?

Anmeld Svar

17. oktober 2010

Dot D

Profilbillede for Dot D
Foto
0
Nu med arbejde efter endt studie, jubiiiiiii.....
Zafir skriver:

Jeg mangler engangs tylleposer i alm størrelse og i stor. Gerne sådan en ordenlig bunke, så man har.

Hvor køber I jeres?

dinkage.dk, de har det hele... Jeg køber gerne ind i store portioner derfra, både poser, kagepap og æsker

Anmeld Svar

17. oktober 2010

Moderator

Dot D skriver:

dinkage.dk, de har det hele... Jeg køber gerne ind i store portioner derfra, både poser, kagepap og æsker

MMmm... De har kun bunder af 10 engangstylleposer... Jeg fandt dem nemlig med 50 stk for omkring 90 kr. Men det var kun én størrelse...

Anmeld Svar

17. oktober 2010

Siljesmor

Jeg har købt sådan en kæmpe rulle med MANGE engangstylleposer, men det er i en lille kagebutik her i Nykøbing F... Ved dog at hun får sine varer fra Specielkøbmanden, så prøv at se der.

Anmeld Svar

17. oktober 2010

quity

Zafir skriver:

Hvor køber I jeres?

Sad lige og fik en underlig idé, måske den kan bruges. (skal i hvert fald selv ha afprøvet)

Hvad med de der plastik kræmmerhuse de har i kiosker til bland selv slik? De har da en god størrelse. Og jeg er da sikker på man kan få lov til at købe et bundt eller to. Ved dog ik om de kan holde i svejsningen, men et forsøg værd

Anmeld Svar

17. oktober 2010

Manakauapo

Jeg FÅR mine af den lokale slikpusher. Han er meget benovet over mine kager, men ellers koster de godt 50 øre stykker

Anmeld Svar

17. oktober 2010

Moderator

quity skriver:

Sad lige og fik en underlig idé, måske den kan bruges. (skal i hvert fald selv ha afprøvet)

Hvad med de der plastik kræmmerhuse de har i kiosker til bland selv slik? De har da en god størrelse. Og jeg er da sikker på man kan få lov til at købe et bundt eller to. Ved dog ik om de kan holde i svejsningen, men et forsøg værd

Det havde jeg sku ikek lgie tænkt på. For jeg køber jo gartner poser og de der ting i forvejen. Måske kan jeg købe et bundt hos min grossist også forsøge?´...

Anmeld Svar

17. oktober 2010

Moderator

Kageteenageren skriver:

Jeg FÅR mine af den lokale slikpusher. Han er meget benovet over mine kager, men ellers koster de godt 50 øre stykker

Så det vil sige, at sådan ngoen slik-kræmmerhuse ting passer til de normale tyller?

Anmeld Svar

17. oktober 2010

Manakauapo

Zafir skriver:

Så det vil sige, at sådan ngoen slik-kræmmerhuse ting passer til de normale tyller?

Ja... Du klipper jo bare hullet til, så det er præcist lige så stort, som dte ska være!

Anmeld Svar

17. oktober 2010

Moderator

Kageteenageren skriver:

Ja... Du klipper jo bare hullet til, så det er præcist lige så stort, som dte ska være!

Det vil jeg lige prøve at kigge på Tak.

Anmeld Svar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.