Eksperthjælp: garvid i uge 27, opkastninger og smerter under navlen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
0 svar
0 synes godt om
10. oktober 2010

Lisbeth Jess

"garvid i uge 27, opkastninger og smerter under navlen."

hej. jeg er 27+4

jeg havde lægevagt i mandags pga opkastninger og ondt i maven under navlen

han tof en urin test som viste spor af protein jeg har først fået en tid til min egen læge på tirsdag for yderligere undersøgelse de sidste 4 dage synes jeg jeg har mærket mindre liv er det normalt eller skal jeg ringe til fødegangen og høre jeg har gennem det meste af graviditete haft kvalme og opkastning men det er blevet værre den sidste uges tid det var ellers ved og være væk

Lisbeths svar

Hej ! Det lyder da meget ubehageligt og når du mærker mindre liv bliver du meget bange for om der er noget galt.

Jeg håber du også fik taget et blodtryk da du var hos lægevagten og det var normalt?

Hvis du stadig har smerter og kaster op, mener jeg klart du skal checkes igen.

Protein i urinen kan være flere ting,et problem der skyldes graviditeten og også noget der skyldes  problem i  maveregionen.

Har du feber, svir det når du tisser, er smerterne konstante eller i ture?hvordan er din afføring.?

Har du stadig din blindtarm?

Jeg vil anbefale dig straks at ringe til enten lægevagten eller fødegangen og blive checket.

Du skal kigges på af et par læger, båden en gynækolog og en mave tarm læge, hvis du stadig har din blindtarm.

Håber dette kan hjælpe dig lidt videre. og forhåbentlig er det hele fredeligt.

Held og luykke og varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.