Opret gratis profil  

Bor i Spanien

Visninger: 6.451   Svar: 27

« 123

malou

Besvar indlæg Anmeld indlæg
2. oktober 2009
memuffin skriver:

ved godt det er en mega ultra gammel tråd... men vi bor også i malmø  min store går i 3. og den lille skal gå i dagis fra januar... jeg taler dansk med dem... min albanske mand snakker albansk med dem... og de snakker svensk i skolen (ikke den lille endnu )   patrick på 10 har ingen problemer med at skife mellem sprogene

Har du fået plads tilden lille fra Januar eller?? Fordi jeg kan først skrive Victor op på hans 1 års dag...

knus malou og dejligt med endnu en fra malmø

p.s hvor i malmø er I fra?
memuffin

2. oktober 2009
malou skriver:

Har du fået plads tilden lille fra Januar eller?? Fordi jeg kan først skrive Victor op på hans 1 års dag...

knus malou og dejligt med endnu en fra malmø

p.s hvor i malmø er I fra?

du kan skrive dem op når de får deres svenske personnummer... det har vi gjort... man har bare ikke krav på en plads før de er et år og evt 4 måneder mer...men håber så meget på plads fra januar.... skal starte uddanelse ... vi bor på møllvangagatan ( mellem møllan og trianglen ) hvor bor i?
malou

2. oktober 2009
memuffin skriver:

du kan skrive dem op når de får deres svenske personnummer... det har vi gjort... man har bare ikke krav på en plads før de er et år og evt 4 måneder mer...men håber så meget på plads fra januar.... skal starte uddanelse ... vi bor på møllvangagatan ( mellem møllan og trianglen ) hvor bor i?

Hmmm jeg må ha sovet i timen så... troede først jeg kunne skrive ham op fra han var 1 år... nå men det betyder ikke den store forskel. Han er bare i dagpleje hos mine forældre indtil vi får plads.. så ingen fare. Vigtigere du får plads synes jeg. Hvor skriver jeg ham op.. han har jo haft svensk cpr. i 10 md nu... smiler.
Vi bor i Husie.. ude ved Videdal. Bag ved det store nye maxi hvis du ved hvor det er. Der har vi et fint lille hus...

knus
memuffin

2. oktober 2009
malou skriver:

Hmmm jeg må ha sovet i timen så... troede først jeg kunne skrive ham op fra han var 1 år... nå men det betyder ikke den store forskel. Han er bare i dagpleje hos mine forældre indtil vi får plads.. så ingen fare. Vigtigere du får plads synes jeg. Hvor skriver jeg ham op.. han har jo haft svensk cpr. i 10 md nu... smiler.
Vi bor i Husie.. ude ved Videdal. Bag ved det store nye maxi hvis du ved hvor det er. Der har vi et fint lille hus...

knus

gå ind i en hvilken som helst dagis eller førskole og spørg dem så har de de blanketter man skal udfylde   jeg ringer efter min svigermor hvis det er... hun bor godt nok i albanien men kan komme på 3 måneder visa (håber jeg ) og passe liam om dagen... har faktisk kigget på  hus derude men ikke fundet noget vi kan lide endnu... er i glade for at bo der?

er din søn født i sverige ?

kram

malou

2. oktober 2009
memuffin skriver:

gå ind i en hvilken som helst dagis eller førskole og spørg dem så har de de blanketter man skal udfylde   jeg ringer efter min svigermor hvis det er... hun bor godt nok i albanien men kan komme på 3 måneder visa (håber jeg ) og passe liam om dagen... har faktisk kigget på  hus derude men ikke fundet noget vi kan lide endnu... er i glade for at bo der?

er din søn født i sverige ?

kram

Vi er meget glade for at bo herude.... her er muse stille og meget roligt... nyder virkelig stilheden og dog så tæt på midt byen. Det er lige ved åen og den nye båckelunds skolan med ny idrætshal osv... virkelig fedt. Nej victor er født på Hvidovre... vi kørte over broen da jeg fik veer.. men jeg vil meget hellere føde på malmø hvis vi skal have een mere en dag.

knus
memuffin

2. oktober 2009
malou skriver:

Vi er meget glade for at bo herude.... her er muse stille og meget roligt... nyder virkelig stilheden og dog så tæt på midt byen. Det er lige ved åen og den nye båckelunds skolan med ny idrætshal osv... virkelig fedt. Nej victor er født på Hvidovre... vi kørte over broen da jeg fik veer.. men jeg vil meget hellere føde på malmø hvis vi skal have een mere en dag.

knus

har prøvet begge dele og malmø er kart at foretrække.... man kan ikke sige at der er fredeligt hvor jeg bor... alle demonstrationer der går ned gennem strøget kommer forbi vores vinduer... meget larmede... vi er ikke vildt glade for at bo der hvor vi gør og er i fuld sving med at finde et nyt sted at bo.... arbejder i i københavn? og hvis i gør... hvor lang tid tager det ?
Gravid2012

29. september 2011
3rollinger skriver:

Hejsa

Jeg bor i Spanien og er gift med en spansk mand. Vi har to skoenne boern sammen og jeg er meget bevidst om at mine boern skal blive tosprogede og skal kunne bruge det danske sprog med sammen naturlighed som det spanske. Mine boern er stadig kun 1 og 3 aar gamle, saa jeg er ikke helt sikker endnu paa succesraten. De forstaar dog begge fint dansk naar jeg snakker til dem.

Er der andre med boern i udlandet?

Knus
Trine

Hej ...

Kan godt se denne traad er utrooooooooolig gammel.

Men ville bare lige fortaelle jeg kommer fra Dk, men har boet paa Kreta i 7 aar. Flyttet herned af kaerlighed, og vi blev gift sidste aar og proever at faa boern nu.

Hvordan gaar dit liv i Spanien

Profilbillede for 3rollinger Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
0 lodder
Even a journey of a 1000 miles begins with a single step
3. oktober 2011
stephanie1988 skriver:

Hej ...

Kan godt se denne traad er utrooooooooolig gammel.

Men ville bare lige fortaelle jeg kommer fra Dk, men har boet paa Kreta i 7 aar. Flyttet herned af kaerlighed, og vi blev gift sidste aar og proever at faa boern nu.

Hvordan gaar dit liv i Spanien

Hej Stephanie

Her i Spanien gaar det stille og roligt. 

Har du laert at snakke graesk? Hvordan er det gaaet?

Jeg boede et aar i Graekenland da jeg var barn og har altid haft gode minder derfra og om graekerne. Jeg ved jeg snakkede graeks da jeg var 4 aar, men idag kan jeg ikke huske meget.

Trine

« 123
Gå til kategorien "Børn i udlandet"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333