tøjs holdbarhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. september 2010

katti24

Hey alle... Kom til at tænke på hvor lang tid tøj kan "holde" sig. Hvis man nu køber f.eks. en baby body og den ikke bliver brugt før 5 år efter den er købt, er den så stadig god... Hehe håber i forstår hvad jeg mener

Og der er så mange der køber brugt tøj, er det stadig ligeså godt, eller ihvertfald godt nok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Pige2009

Jeg synes ikke det har noget at sige, og min datter har endda en lille trøje, som jeg selv har haft på, da jeg var spæd

K.h. Linda

Anmeld

2. september 2010

lion

katti24 skriver:

Hey alle... Kom til at tænke på hvor lang tid tøj kan "holde" sig. Hvis man nu køber f.eks. en baby body og den ikke bliver brugt før 5 år efter den er købt, er den så stadig god... Hehe håber i forstår hvad jeg mener

Og der er så mange der køber brugt tøj, er det stadig ligeså godt, eller ihvertfald godt nok?

Hvis man opbevarer tøjet konrekt så kan det holde længe.

Min søster bruger lige nu tøj til sin yngste søn, som den ældste havde på for 11 år siden

Min datter har også haft en kjole på som jeg også har haft på, på det tidspunkt var den 25 år gammel

Anmeld

2. september 2010

misslea

Vores lille pige skal hjem fra hospitalet i en lille sparkedragt, som hendes far havde på, dengang han blev født og skulle hjem fra hospitalet!! Og man kan altså slet ikke mærke eller se på den, at den er 30 år gammel

Anmeld

2. september 2010

katti24

ok tænkte os at det nok godt kunne holde, men blev helt i tvivl, og så er der vel noget stof der holder bedre end andet

Hvordan opbevarer man så tøjet bedst?

Anmeld

2. september 2010

isimaven

katti24 skriver:

ok tænkte os at det nok godt kunne holde, men blev helt i tvivl, og så er der vel noget stof der holder bedre end andet

Hvordan opbevarer man så tøjet bedst?

jeg arver meget tøj fra min søster og det har jeg brugt til begge børn, når det ikke er i brug opbevarer jeg tøjet i plastikasser med låg oppe på loftet i et godt isoleret rum uden fugt og frost. Jeg smider som regel også en mølkugle i kasserne for en sikkerheds skyld.
og på denne måder holder tøjet sig helt perfekt

Anmeld

2. september 2010

Low

Jeg har lige fået en masse tøj af min søster til min søn Alexander. Sidst hun brugte det tøj var for 10 år siden og det er helt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.