Dagens hormonella YNK!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. september 2010

merichs

Egentlig burde jeg ikke ha noget at brokke mig over. Jeg er 35+4 og har indtil videre haft en ret nem graviditet. Det eneste der har været var en smule kvalme i starten og lidt vand i kroppen nu. Men ingen bækkenløsning, rygsmerter eller opkastninger. Så umiddelbart synes jeg ikke det er så slemt at være gravid. MEN jeg har indtil nu taget 25 kilo på!!!!  Vejede 60 kg før jeg blev gravid og nu er jeg oppe på 85 kg. Det er næsten 50% af min startvægt jeg har taget på. Jeg er tudefærdig  Og idag drøner hormonerne rundt i kroppen (hvilket de ikke rigtig har gjort før) så tanken om alle de ekstra kilo får mig til at se et flæskebjerg hver gang jeg går forbi spejlet.

Åh forsvind Hormonella og lad mig nyde resten af min graviditet...

Ville ikke noget med indlægget, bare lige tude igennem....

Marlene....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Faith

Kan sagtens følge dig! Godt nok tog jeg kun 12 kg på men fødte osse i uge 33, men under alle omstændigheder er det svært at se sin krop forandre sig så meget.

Men men men.... Tænk på hvad du får ud af det: En skøn guldklump som elsker dig betingelsesløst uanset vægt. Glæd dig! Der er virkelig ikke noget større end at blive mor.

Anmeld

2. september 2010

Koen.

merichs skriver:

Egentlig burde jeg ikke ha noget at brokke mig over. Jeg er 35+4 og har indtil videre haft en ret nem graviditet. Det eneste der har været var en smule kvalme i starten og lidt vand i kroppen nu. Men ingen bækkenløsning, rygsmerter eller opkastninger. Så umiddelbart synes jeg ikke det er så slemt at være gravid. MEN jeg har indtil nu taget 25 kilo på!!!!  Vejede 60 kg før jeg blev gravid og nu er jeg oppe på 85 kg. Det er næsten 50% af min startvægt jeg har taget på. Jeg er tudefærdig  Og idag drøner hormonerne rundt i kroppen (hvilket de ikke rigtig har gjort før) så tanken om alle de ekstra kilo får mig til at se et flæskebjerg hver gang jeg går forbi spejlet.

Åh forsvind Hormonella og lad mig nyde resten af min graviditet...

Ville ikke noget med indlægget, bare lige tude igennem....

Marlene....

Åhh søde du, havde på samme måde, men du er altså smuk, smuk, smuk og nu er der ikke længe til prinsessen kommer ud til sin hot mamma

Anmeld

2. september 2010

merichs

smillaluna skriver:

Kan sagtens følge dig! Godt nok tog jeg kun 12 kg på men fødte osse i uge 33, men under alle omstændigheder er det svært at se sin krop forandre sig så meget.

Men men men.... Tænk på hvad du får ud af det: En skøn guldklump som elsker dig betingelsesløst uanset vægt. Glæd dig! Der er virkelig ikke noget større end at blive mor.

Glæder mig bestemt også til vores pige kommer ud, og der er heldigvis heller ikke så længe til (i forhold til hvad der har været )

Håber jeg kan smide kiloene igen....

Anmeld

2. september 2010

merichs

lillespurv19 skriver:

Åhh søde du, havde på samme måde, men du er altså smuk, smuk, smuk og nu er der ikke længe til prinsessen kommer ud til sin hot mamma

Synes bare der er røget meget på siden vi så hinanden sidst  krydser fingre for at jeg kommer hurtig ned i vægt igen. Så kan jeg blive hot mama som dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.