puuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ha.... det er en ordentlig omgang...
men jeg kan SÅ MEGET nikke genkendende til det du beskriver... konstante smerter og uvished... ja, de forandrer en totalt! jeg har selv konstante smerter der er blevet langt værre siden jeg mødte min forlovede, og der er ingen tvivl om at jeg ikke kan genkende mig selv fra han mødte mig og til nu...
du er nødt til at tage kontrollen... og ikke lade din krop kontrollere dig! første skridt er at erkende at du har smerter og at du skal lære at leve med dem! og smertestillende er IKKE tabu... kan panodiler hjælpe noget som helst? bare lidt? så tag dem...
du skriver du har været ved fys... sørg for at lave øvelser hver dag... selvom de ikke mener du har piskemsmeld, så lav dem alligevel...
få en ny tid ved lægen og tal med din læge... ikke bare sådan overfladisk... men tøm hjertet... græd om nødvendigt... vis hvor skidt du har det! fortæl at du ikke magter noget, at du altid er træt, at du har ondt konstant og ikke kan overskue noget... hvis ikke lægen vil henvise dig til en psykolog, så kan læge i alt fald tilbyde dig samtaler hos sig selv...
hvad arbejder du med?
Anmeld