Så ked af det og frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Anonym trådstarter

Ked af det & frusteret "smerte i nakke"

Sagen er den at jeg for snart 2 år siden ( dec ) kørte opbag i en anden bil... Jeg har siden har konstante smerte i nakken, hoved, skulder nedsat kræfter i fingerne.

Har gået til kiropraktor , fyseterapi , massage men ingenting hjælper. Jeg har gået hjemme på barsel og skal starte op igen mandag. Men tænker selvfølgelig om jeg kan holde til det.

Havde en tid ved min læge idag, for at høre hvad jeg stiller op med disse daglige smerter. Har været hos neurolog i forbindelse med forsikringsagen, han kunne ikke finde nået galt , men anbefalede røngen pga fremtrukket knogle i nakken. Har fået taget røngen som viser lette forandringer ( slidgigt ) Lægen mener dog ikke mine smerter skyldes dette .....

Men hva så ??? Har jo konstante smerter , er blevet sur og tvær , har svært ved at overskue ret meget, glemmer alt ting, træt hele tiden..

Tænker jeg er ved at få en depression , overvejer at blive skilt magter ikke at passe vores hus...

Hvd filan skal jeg stille op ??? Lægen sagde bare sådan var det og stak mig et papir om piskesmæld med beskeden om at : han kunne jo ikke sige det var det :-(

Plejer bestemt ikke at have ry for at være pylret.. Har været selvstændig men mange jern i ilden.. Det er så frusterende at jeg slet ikke kan kende mig selv ...

Mvh Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ha.... det er en ordentlig omgang...

men jeg kan SÅ MEGET nikke genkendende til det du beskriver... konstante smerter og uvished... ja, de forandrer en totalt! jeg har selv konstante smerter der er blevet langt værre siden jeg mødte min forlovede, og der er ingen tvivl om at jeg ikke kan genkende mig selv fra han mødte mig og til nu...

du er nødt til at tage kontrollen... og ikke lade din krop kontrollere dig! første skridt er at erkende at du har smerter og at du skal lære at leve med dem! og smertestillende er IKKE tabu... kan panodiler hjælpe noget som helst? bare lidt? så tag dem...

du skriver du har været ved fys... sørg for at lave øvelser hver dag... selvom de ikke mener du har piskemsmeld, så lav dem alligevel...

få en ny tid ved lægen og tal med din læge... ikke bare sådan overfladisk... men tøm hjertet... græd om nødvendigt... vis hvor skidt du har det! fortæl at du ikke magter noget, at du altid er træt, at du har ondt konstant og ikke kan overskue noget... hvis ikke lægen vil henvise dig til en psykolog, så kan læge i alt fald tilbyde dig samtaler hos sig selv...

hvad arbejder du med?

Anmeld

2. september 2010

Grynt

hvad med en kranio sekral (stave plader tak)?

Har selv en veninde der har kørt galt 2 gange og med 2 stk grimme piskesmeld til følge. Hun besøgte sådan en kranio mand og efter et par besøg havde hun det meget bedre og kunne fungere i hverdagen uden div. smerter!!!

Et forsøg værd

Grynt

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ha.... det er en ordentlig omgang...

men jeg kan SÅ MEGET nikke genkendende til det du beskriver... konstante smerter og uvished... ja, de forandrer en totalt! jeg har selv konstante smerter der er blevet langt værre siden jeg mødte min forlovede, og der er ingen tvivl om at jeg ikke kan genkende mig selv fra han mødte mig og til nu...

du er nødt til at tage kontrollen... og ikke lade din krop kontrollere dig! første skridt er at erkende at du har smerter og at du skal lære at leve med dem! og smertestillende er IKKE tabu... kan panodiler hjælpe noget som helst? bare lidt? så tag dem...

du skriver du har været ved fys... sørg for at lave øvelser hver dag... selvom de ikke mener du har piskemsmeld, så lav dem alligevel...

få en ny tid ved lægen og tal med din læge... ikke bare sådan overfladisk... men tøm hjertet... græd om nødvendigt... vis hvor skidt du har det! fortæl at du ikke magter noget, at du altid er træt, at du har ondt konstant og ikke kan overskue noget... hvis ikke lægen vil henvise dig til en psykolog, så kan læge i alt fald tilbyde dig samtaler hos sig selv...

hvad arbejder du med?

Er så små ved at erkende at smerterne ikke forsvinder igen ( det har taget LANG tid ) men holdt fast det er svært , som du skriver kan slet ikke kende mig selv.. Frygter hverdag når jeg starter på arbejde igen, skal jo være nået for mine børn efter endt arbejdsdag.. De dage jeg laver husligt arbejde herhjemme er jeg TOTALT smadret når ungerne kommer hjem ( læs orker faktisk dem ikke  .. Pu ha tårene triller ned af mine kinder.........

Har ikke taget nogen form for smertestillende siden uheldet, alm panodil hjælper slet ikke..

Gider ikke ned til lægen igen, han sagde der ingenting var at gøre.. Sad med tårene oppe i øjenkrogen og fik slet ikke sagt farvel..

Må jeg spørge hvilken smerte du har & hvor stammer de fra ? Arbejder du ? Jeg arbejder 32 timer i børnehave

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Er så små ved at erkende at smerterne ikke forsvinder igen ( det har taget LANG tid ) men holdt fast det er svært , som du skriver kan slet ikke kende mig selv.. Frygter hverdag når jeg starter på arbejde igen, skal jo være nået for mine børn efter endt arbejdsdag.. De dage jeg laver husligt arbejde herhjemme er jeg TOTALT smadret når ungerne kommer hjem ( læs orker faktisk dem ikke  .. Pu ha tårene triller ned af mine kinder.........

Har ikke taget nogen form for smertestillende siden uheldet, alm panodil hjælper slet ikke..

Gider ikke ned til lægen igen, han sagde der ingenting var at gøre.. Sad med tårene oppe i øjenkrogen og fik slet ikke sagt farvel..

Må jeg spørge hvilken smerte du har & hvor stammer de fra ? Arbejder du ? Jeg arbejder 32 timer i børnehave

jeg har rygsmerter... er opereret to gange i lænden og har fået slidgigt i lænden nu...

jeman søde, du er sgu nødt til enten at tage til læge eller skifte læge og tage til en ny læge.... det er den eneste vej frem! der er jo noget galt ellers ville du ikke have ondt! og så drop den der dårlige samvittighed, som jeg VED du har... overfor dine børn! det er bestemt ikke fedt at føle at man ikke orker dem, men det er ikke noget du gør med vilje og du kan ikke gøre andet end at prøve at gøre noget ved det! og være der så godt du kan...

hvad med din mand? hvad siger han? støtter han op?

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har rygsmerter... er opereret to gange i lænden og har fået slidgigt i lænden nu...

jeman søde, du er sgu nødt til enten at tage til læge eller skifte læge og tage til en ny læge.... det er den eneste vej frem! der er jo noget galt ellers ville du ikke have ondt! og så drop den der dårlige samvittighed, som jeg VED du har... overfor dine børn! det er bestemt ikke fedt at føle at man ikke orker dem, men det er ikke noget du gør med vilje og du kan ikke gøre andet end at prøve at gøre noget ved det! og være der så godt du kan...

hvad med din mand? hvad siger han? støtter han op?

Det lyder bestemt heller ikke rart  

Du har nok ret , burde tage til lægen igen .Men orker ikke lige nu må se tiden an. Han sagde flere gange, at der ingenting er galt og der intet er at gøre.

Så må håber det en dag forsvinder .. Min mand er desværre ikke typen man kan " snakke " med Så går derfor med en masse tanker alene, da min familie ikke har forståelse for det.

Men tak for svar ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.