blærebetændelse og gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.458 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. september 2010

Anonym trådstarter

øv øv øv, jeg har fået blærebetændelse og er 9 uger henne, de piller jeg har fået af lægen har jeg meget svært ved at klare i min mave.

nogle der har et forslag til hvad man kan drikke/spise som kan afhlælpe blærebetændelsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

øv øv øv, jeg har fået blærebetændelse og er 9 uger henne, de piller jeg har fået af lægen har jeg meget svært ved at klare i min mave.

nogle der har et forslag til hvad man kan drikke/spise som kan afhlælpe blærebetændelsen.

hvis du har blærebetædelse, så tag endelig pillerne!! så kan du spise noget cultura eller mælkesyrebakterie-piller... blærebetændelse som ikke behandles kan føre til abort eller for tidlig fødsel...

men når du så er færdig med pillerne, kan du forebygge ved at drikke tranebær-saft.. og ellers altid god med vand...

husk i øvrigt at tisse efter sex... den glatte muskulatur er slap i en graviditet og derved er det lettere for bakterier at komme op i dit urinrør...'

god bedring

Anmeld

2. september 2010

L.J.L

Anonym skriver:

Ja bliv ved at tage pillerne, og ellers så er solbærsaft også super godt, det har jeg altid drukket meget når jeg har haft mindre blærebetændelser, og det har altid hjulpet!

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

hvis du har blærebetædelse, så tag endelig pillerne!! så kan du spise noget cultura eller mælkesyrebakterie-piller... blærebetændelse som ikke behandles kan føre til abort eller for tidlig fødsel...

men når du så er færdig med pillerne, kan du forebygge ved at drikke tranebær-saft.. og ellers altid god med vand...

husk i øvrigt at tisse efter sex... den glatte muskulatur er slap i en graviditet og derved er det lettere for bakterier at komme op i dit urinrør...'

god bedring

tak for dit svar, jeg tager også pillerne men problemet er at jeg ikke kan tage dem i min mave, så efter 5 min kaster jeg dem op igen, og på den måde virker de desværre ikke. har i dag komtaktet min læge som sender nogle andre piller som jeg håber virker bedre.

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Ja bliv ved at tage pillerne, og ellers så er solbærsaft også super godt, det har jeg altid drukket meget når jeg har haft mindre blærebetændelser, og det har altid hjulpet!

solbær saft, det vil jeg ud og købe... det smager noget bedre end tranebærsaft.

Anmeld

2. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

tak for dit svar, jeg tager også pillerne men problemet er at jeg ikke kan tage dem i min mave, så efter 5 min kaster jeg dem op igen, og på den måde virker de desværre ikke. har i dag komtaktet min læge som sender nogle andre piller som jeg håber virker bedre.

ej, det lyder ikke rart!!! ja du må prøve de andre piller... det er i alt fald vigtigt at du tager kuren...

som en anden skriver, så er solbærsaft også godt:0) bare noget med en masse c-vitaminer:0)

Anmeld

2. september 2010

oo

jeg får det også virkelig virkelig dårligt af pencillinpillerne mod blærebetændelse. men der findes altså flere forskellige slags, så hvis det er helt galt, så ring og hør lægen ad om du kan få nogle andre, for du må endelig ikke lade blærebetændelsen være ubehandlet

Anmeld

2. september 2010

Kvindemin

Jeg er igang med min 6 pencilin behandling (nu i uge 36+2).
Det er et helvede.. Og der er IKKE noget andet end piller der hjælper, som så i mit tilfælde ikke har hjulpet. Har spist hele citroner, drukket en hel Ribena Solbær på en uge og spist appelsiner dagligt.. Tror bare ikke man kommer udenom, desværre.

Krydser fingre for det er den eneste gang du for det, og at du for nogle piller du kan tåle.

Knus herfra

Anmeld

2. september 2010

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Jeg er igang med min 6 pencilin behandling (nu i uge 36+2).
Det er et helvede.. Og der er IKKE noget andet end piller der hjælper, som så i mit tilfælde ikke har hjulpet. Har spist hele citroner, drukket en hel Ribena Solbær på en uge og spist appelsiner dagligt.. Tror bare ikke man kommer udenom, desværre.

Krydser fingre for det er den eneste gang du for det, og at du for nogle piller du kan tåle.

Knus herfra

dejligt at høre man ikke er den eneste som døjer under graviditeten, under min første grav.. var de eneste piller som virkede dem jeg får nu. og de virker ikke. men håber da de andre jeg får i løbet af dagen virker noget bedre.

Anmeld

2. september 2010

Josesmor

Anonym skriver:

dejligt at høre man ikke er den eneste som døjer under graviditeten, under min første grav.. var de eneste piller som virkede dem jeg får nu. og de virker ikke. men håber da de andre jeg får i løbet af dagen virker noget bedre.

Det er også en go ide at bruge intimsæbe når du bader. Så er der ikke så stor chance for et bakterierne kravler op i blæren. Og man føler sig også bare mere ren når man bruger intimsæbe, især når der kommer mere udflåd i løbet af graviditeten..

Go bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.