Look-a-like sæd hitter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nyhed fra nettet - fra avisen.dk

Sæd fra donorer, der ligner kendte film- og rockstjerner hitter hos enlige kvinder i USA. Nu er trenden er på vej til Danmark.

Look-a-like sæd hitter

Donorsæd fra donorer, der ligner kendte, hitter i USA. Det er især enlige kvinder, der benytter sig af trenden med at vælge donorsæd fra såkaldte look-a-likes.

Herhjemme kan barnløse i dag vælge donorsæd ud fra højde, vægt, øjenfarve og hårfarve - men om få år vil de kunne vælge ud fra mange flere karakteristika, så danske barnevogne om få år kan være fyldt af børn, der ligner Nicklas Bendtner, Nikolaj Lie Kaas og David Owe, forudser Ole Schoudirektør for den danske afdeling af verdens største sædbank, Cryos.

Læs mere her »

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

dorthemus

Hahaha ja det måtte jo komme..folk er skøre  Ja det interesserede ikke mig da jeg skulle vælge en donor til mit barn. Der var kriteriet, at han skulle ligne mig mest muligt så der var en chance for at mit barn kom til at ligne mig

Anmeld

16. august 2010

oo

yikes! et barn der ligner Nikolaj lie kaas...er der virkelig nogen der ønsker det?! jeg synes hans ansigtsproportioner er sådan lidt wack og de to andre er da absolut ikke noget specielt at kigge på heller!!

jeg sidder også og tænker, at Brad Pitt og Angelina Jolie, som jo begge som bekendt er mere eller mindre på top listen over skønhedsmennesker i verden, deres unger er da ikke vildt lækre. det kan da være de blir det, men jeg synes ikke de er specielt dejlige og überskønne at se på nu i forhold til alle mulige andre børn.

hvis det vigtigste for een er, hvilken kendis ens unge kommer til at ligne, så synes jeg måske slet ikke man har sine prioriteter nok i orden til at man overhovedet burde avle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.