Din statusbesked Gem

Forsiden  
Se en LIVE
Hjemmefødsel
  Artikler   Rådgivning   Debat   Mødregrupper   Billeder   Brugernes side   Shop

Debatten på Baby » Graviditet » eeeeeeeej snøft.. :( hvor meget tog i på?

Tilbage til emne-oversigten

29. juli 2010, kl. 13:25
Denne profil er PLUSmedlem
dejligt at være hjemme efter en super tur til cypern

i min første gravidetet tog jeg 12 kg på og tabte 18 kg igen, og denne gang har jeg taget 4 kg på indtil nu og er 28+1 så klager ikke

29. juli 2010, kl. 13:27
Christoffer 24/11-2002 og Lillesøster 38+
Perl skriver:

Jeg gik på vægten i går og havde taget 15 kg på! æv æv... hvor meget tog i på anden gang? jeg tog nemlig omkring 11 kg... og synes ligesom 15 det skulle være rigeligt nu...

1. gang tog jeg ca 23 kg på  Men denne her gang kun 7 kg .. men har jo også 7 uger endnu jeg kan tage på i

Knus Marlene

29. juli 2010, kl. 13:28

holder ferie med guldklumpen.. hva skal vi mon lave... nogen gode ideer??
Perl skriver:

hold da op en forskel!

ja det er ret vildt .. 

ved egentlig ikke hvad der har gjort forskellen.. 

29. juli 2010, kl. 13:28

tæller dagene til barsel..... 20 dage.. :)
filuccasmor skriver:

i min første gravidetet tog jeg 12 kg på og tabte 18 kg igen, og denne gang har jeg taget 4 kg på indtil nu og er 28+1 så klager ikke

utroligt der kan være sådan en forskel

29. juli 2010, kl. 13:30
dejligt at være hjemme efter en super tur til cypern
Perl skriver:

utroligt der kan være sådan en forskel

ja det siger jeg også

29. juli 2010, kl. 18:28
Denne profil har Foto Garanti
Termin!
Perl skriver:

æv æv og jeg har helt til den 22 oktober endnu dog kommer han nok ud før.. det gjorder min datter 4 dage ca...

Hpber også på to uger før som sidste gang! - gider ikke mere...

29. juli 2010, kl. 18:34

Mor til David skriver:

Hpber også på to uger før som sidste gang! - gider ikke mere...

hehe det kender jeg

29. juli 2010, kl. 18:36

Min Anthon:-)
Perl skriver:

æv æv og jeg har helt til den 22 oktober endnu dog kommer han nok ud før.. det gjorder min datter 4 dage ca...

Jeg tog 17 på, men havde også atget de 15 på da jeg var der hvor du er nu i graviditeten. 14 dage efter fødslen havde jeg tabt de 13, dvs reelt, da baby, forstervand osv var væk, så sad der kun 4 kg tilbage. Det er da til at leve med, så du skal ikke være ked af det, du skal se du er hurtigt af med de kilo igen

29. juli 2010, kl. 18:41

Bayze skriver:

Jeg tog 17 på, men havde også atget de 15 på da jeg var der hvor du er nu i graviditeten. 14 dage efter fødslen havde jeg tabt de 13, dvs reelt, da baby, forstervand osv var væk, så sad der kun 4 kg tilbage. Det er da til at leve med, så du skal ikke være ked af det, du skal se du er hurtigt af med de kilo igen

tak.. man bliver bare så bekymret.. vil godt være i god form bagefter så skal også til at svømme så kan farmand tage sig af lillemanden en aften om ugen

29. juli 2010, kl. 18:47

Min Anthon:-)
Perl skriver:

tak.. man bliver bare så bekymret.. vil godt være i god form bagefter så skal også til at svømme så kan farmand tage sig af lillemanden en aften om ugen

Ja,jeg kan godt huske det, sådan havde jeg det også. Men jeg er overrasket over hvor hurtigt jeg er kommet tilbage i form. Jeg kan hverken se eller mærke på min krop at jeg har været gravid her 3 måneder efter fødslen. Men jeg har også prioriteret min form og motion benhårdt - jeg rider hver dag

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
 Tilbage til emne-oversigten
Baby.dks eksperter

Baby.dks eksperter

Tilføj Baby.dk som favorit   Tilføj Baby.dk som favorit Sæt Baby.dk som startside   Sæt Baby.dk som startside Bliv fan på Facebook   Bliv fan på Facebook Bedøm Baby.dk på TrustPilot   Bedøm Baby.dk på TrustPilot

Kontakt Baby.dk | © 2010 Baby ApS | eeeeeeeej snøft.. :( hvor meget tog i på? side 4 fra Graviditet