Din statusbesked Gem

Forsiden  
Se en LIVE
Hjemmefødsel
  Artikler   Rådgivning   Debat   Mødregrupper   Billeder   Brugernes side   Shop

2006 grupper » Mødre: August » campingsvogn

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12 Næste 
24. juli 2010, kl. 22:05

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti

Ovenpå den negative indlæg, så skal der da også lige være et positivt...

Vi hentede vognen hjem i går og har i dag efter arbejde været i Herning, hvor jeg bare hev ned fra hylderne af div. køkkenting, dyner, puder osv... Dejlig fornemmelse

Nu venter jeg bare på at det bliver den 6.august, så kører vi til Skagen for weekenden

Vi skal være her:

http://www.pouleegcamping.dk/

Derudover har vi nu bestilt ferie fra den 27.aug til 3.sep

Her:

http://www.hvidbjerg.dk/da/

Den 4.sep skal vi så til Tyrkiet.. Vi skal flyve fra Dk kl 21, så det bliver en hård nat.... Vil tro vi er i Antalya ved midnats tid og så 2½ time i bus til alanya..... Spændende hvordan ungerne tager det

Men nu tror jeg at min seng kalder...

Hyg jer tøzer..

24. juli 2010, kl. 22:09

Fantastisk, endnu engang tillykke med nyanskaffelsen. Vi vil se billeder :-)

Det lyder da til, at I får en fantastisk ferie i år....hmmm ingen tur til sjælland?

Tror altså pigerne tager rejsen meget godt. Det eneste I skal koncentrere Jer om, når I er kommet derned er jo at slappe af

25. juli 2010, kl. 11:08
Denne profil har Foto Garanti
så skal der bages med ungerne imorgen..

lækkert jeg vil meget gerne have en campingvogn men det vil husbonny ikke     dog skal vi have et par overnatniger i telt sidst i næste uge hvis vejret tillader det

lyder da super med ferie

knus Heidi

25. juli 2010, kl. 21:10

Denne profil er administrator på Baby.dk
Glæder mig til ICDP mandag :)
Ikke dårligt med sådan en vogn Gad også godt campere men et krav her er jo internetforbindelse ellers dør Henrik vist

Skønt med en tur til Tyrkiet. Men ja godt i kan slappe af dernede når det bliver en lang tur Mon ikke pigerne sover det meste af vejen
25. juli 2010, kl. 22:34

Tine skriver:

Ikke dårligt med sådan en vogn Gad også godt campere men et krav her er jo internetforbindelse ellers dør Henrik vist

Skønt med en tur til Tyrkiet. Men ja godt i kan slappe af dernede når det bliver en lang tur Mon ikke pigerne sover det meste af vejen

Jo det er jeg også bange for at de gør.....og hvad skal moren så gøre efter en nat uden søvn og to friske unger dagen derpå???

27. juli 2010, kl. 11:10

Neeeeeej, jamen sødeste ven, der er vi også i Skagen!  Vi er der fra 1. aug og hele ugen i Tues forældres sommerhus! Kunne være vildt skægt at mødes!

28. juli 2010, kl. 19:12
ikke online CM

ADD er når man har svært ved ..... Aii se der er et egern! ;)
Tine skriver:

De fleste campingpladser idag har trådløst internet man må benytte

28. juli 2010, kl. 19:22
ikke online CM

Hvis i en dag bevæger jer til sjælland med vognen Anja, så har vi lige ligget på denne www.vesterlyng-camping.dk og det var bare en fantastisk campingplads. Pigerne elskede den!!

Vedhæftet:
28. juli 2010, kl. 19:26

CM skriver:

De fleste campingpladser idag har trådløst internet man må benytte

Ingen dårlige undskyldninger Henrik 

28. juli 2010, kl. 19:27
ikke online CM

Stumpen skriver:

Ingen dårlige undskyldninger Henrik 

Nixen

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten

Baby.dks eksperter

Tilføj Baby.dk som favorit   Tilføj Baby.dk som favorit Sæt Baby.dk som startside   Sæt Baby.dk som startside Bliv fan på Facebook   Bliv fan på Facebook Bedøm Baby.dk på TrustPilot   Bedøm Baby.dk på TrustPilot

Kontakt Baby.dk | © 2010 Baby ApS | campingsvogn fra Mødre: August