Opret gratis profil  

Klamydia.

Visninger: 4.591   Svar: 38

« 1234 »

Jeg har faktisk næsten prøvet noget lignende. Jeg er altid blevet testet inden og efter jeg har været sammen med en ny fyr og er altid blevet testet negativ herved, blev testet 2 gange inden jeg var sammen med min nuværende kæreste for at være helt sikker, og de var begge også negative, jeg begyndte så efter vi havde været sammen i et halvt år at bløde under sex og vi blev begge enige om at begge to hellere måttet tjekkes for en sikkerhed skyld (skal lige siges at han mente ikke at han havde det), jeg blev testet positiv og jeg har ALDRIG været ham utro, så jeg blev selfølgelig mistænkelig, og tænkte at han sikker havde været mig utro (han har haft klamydia én gang, men er efterfølgende blevet testet negativ), men så fik vi svaret på hans prøve (var selv med ham henne ved lægen da han fik svaret) og den var negativ. Vi forstår stadig ikke hvordan det kunne lade sig gøre, og undre os over om der måske kan været sket en fejl ved enten hans eller min test, vi fik dog begge antibiotika for det for en sikkerhed skyld. Så det var altid noget.

Profilbillede for Margorie
0 lodder
Wow! Kun 10kg smidt- og alligevel er forskellen så stor! Jeg er jo LÆKKER !
Du kan blive smittet med klamydia uden at have sex. Og det har jeg fra en læge så går da ud fra han ved hvad han taler om..

Træls at du har fået klamydia. Heldigvis er det emt at behandle når man ved at man har det.

Som det er sagt er Klamydia en form for bakterie der smitter ved slimhindekontakt. Altså sex eller for uheldige babyer øjne. Det er ret smitsom i forbindelse med sex, så hvis jeg var dig ville jeg også tage en alvorlig snak med kæresten, selvom det ikke er en rar tanke, men det er svært at se en vej uden om, når I er testet, da I fandt sammen. Det er dog vigtigt at smitten bliver opsporet, da piger kan gå med klamydia i lang tid uden at have symptomer og kan risikere at det spreder sig til æggelederne og kan være skyld i infertilitet.

Moderator

Profilbillede for Moderator

Citat fra sexsygdomme.dk

Klamydia smitter fra person til person, hvis der ikke bruges kondom ved samleje i skede eller endetarm eller ved, at kønsorganerne kommer i tæt berøring med hinanden uden brug af kondom. Man får ikke klamydia på kønsdelene ved oralsex, og man får heller ikke klamydia ved at dele håndklæde med én, der har klamydia. Klamydia smitter heller ikke gennem vand, så man kan ikke blive smittet ved at gå i bad med en, der er smittet med klamydia.

Beklager, men du skal vidst have en snak med din kæreste

Profilbillede for sofie85
0 lodder
Har den dejligste søn i verden :)
Anonym skriver:

Klamydia? ja vil gerne vide om man kan ha det uden at det kan smitte før nogen år senere? da jeg har fået konstateret en vækst at klamydia og har kun min kæreste og har kun været sammen med ham. er blevet testet før for det og der var der intet og det var i starten af vores forhold. nu har vi været sammen i 2 år.

og hvis det ikke er sådan så må han ha været sammen med en anden da det ikke kan ha været mig da jeg ved jeg ikke har været sammen med en anden.

Jeg ville spørge lægen til råds!

Håber da ikke at han har været dig utro

Profilbillede for mor til Isabel og Shane
0 lodder
Nogle har GULDPLUMPER, JEG har GULDKLUMPER og de hedder Isabel og Shane

Nu har jeg googlet det og klamydia er utroligt smitsomt..

( du behøver ikke have sex for at blive smittet du kan faktisk få det ved offenligt-toiletbesøg / Boblebade osv det er en slim bakterie som du kan få penicilin ved lægen... men enden du skælder manden ud behøver han ikke at have været sammen med en anden..) dette er en skrøne

Du kan tage kuren i 14 dage mener jeg der stod og så skulle det gerne være væk.. og ta' du liii' en snak med manden

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=2689

Her står en del

Anonym

Tanja78 skriver:

Okay - jamen det er jo godt at lægen har opdaget det nu - så du ikke kommer til at gå med det længere

Ja det er jeg også glad for
Anonym

KatjaRenee skriver:

( du behøver ikke have sex for at blive smittet du kan faktisk få det ved offenligt-toiletbesøg / Boblebade osv det er en slim bakterie som du kan få penicilin ved lægen... men enden du skælder manden ud behøver han ikke at have været sammen med en anden..) dette er en skrøne

Du kan tage kuren i 14 dage mener jeg der stod og så skulle det gerne være væk.. og ta' du liii' en snak med manden

Her står en del

I følge recepten skal vi tage 2 piller hver samme tid og det skulle vidst være det. Er mere rolig nu da jeg kan høre på andre her inde at det godt kan opstå uden at han har været smittet og så overbrragt det til mig. For tror ikke han kunne være utro sådan er han bare ikke.
Moderator

Profilbillede for Moderator

Her står en del

Citat fra sexsygdomme.dk

Klamydia smitter fra person til person, hvis der ikke bruges kondom ved samleje i skede eller endetarm eller ved, at kønsorganerne kommer i tæt berøring med hinanden uden brug af kondom. Man får ikke klamydia på kønsdelene ved oralsex, og man får heller ikke klamydia ved at dele håndklæde med én, der har klamydia. Klamydia smitter heller ikke gennem vand, så man kan ikke blive smittet ved at gå i bad med en, der er smittet med klamydia.

Jeg har citeret fra den selvsamme side ovenover og en gang for alle:

KLAMYDIA SMITTER KUN GENNEM SEXUEL KONTAKT!!!!

Trådstarter - lad nu være med at være naiv!!! Klamydia kommer IKKE af sig selv, og smitter IKKE gennem uskyldig kontakt!!!

Profilbillede for Laulund87
23 lodder
Nu med en stor pige på 4 år!
Rosa skriver:

Citat fra sexsygdomme.dk

Jeg har citeret fra den selvsamme side ovenover og en gang for alle:

KLAMYDIA SMITTER KUN GENNEM SEXUEL KONTAKT!!!!

Trådstarter - lad nu være med at være naiv!!! Klamydia kommer IKKE af sig selv, og smitter IKKE gennem uskyldig kontakt!!!

Til salg:
« 1234 »
Gå til kategorien "Ordet er frit"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333