Din statusbesked Gem

Forsiden  
Se en LIVE
Hjemmefødsel
  Artikler   Rådgivning   Debat   Mødregrupper   Billeder   Brugernes side   Shop

Mavebilleder » Uge 10 » Bimmer 9+0

Tilbage til emne-oversigten

18. juni 2010, kl. 12:28

så er barnedåben et overstået kapitel - en rigtig dejlig dag!!

du ser dælme da godt uuuud  

18. juni 2010, kl. 12:30
ikke online Low

Denne profil har Foto Garanti
Jeg elsker min smukke Alexander som kom til verden den 1 juli :)
DK skriver:

Tjo... altså jeg spurgte ham om jeg så blev indkaldt til en tidligere scanning, men det kunne han ikke svare på da det udelukkende er sygehuset der bestemmer det. Men han skrev min sidste første mens dag ned, plus at han målte maven til 12+?. Så nu må vi se hvornår jeg så bliver indkaldt!

Ja.. men du må da lige give os en opdatering hvis du skal til en scanning til .

18. juni 2010, kl. 12:31
Gemmer på en lille dreng

Wauw! Lækker mave og lækker mor! Er dybt misundelig, men det ved du jo godt

Mystisk at han målte dig til 12+?!??! Glæder mig til at høre forklaringen efter næste scanning.

18. juni 2010, kl. 12:41
ikke online DK

2010 rocks! Nu med Bimmer i maven!
Mettemus skriver:

Wauw! Lækker mave og lækker mor! Er dybt misundelig, men det ved du jo godt

Mystisk at han målte dig til 12+?!??! Glæder mig til at høre forklaringen efter næste scanning.

He he he... Du er jo selv så super slank, så vent du bare til maven kan ses på dig! Du får sikkert en af de der fodboldmaver, og så render du rundt og er lækker, mens jeg sprænger skalaen for HVOR store maver kan blive, og bliver den første med en mave der er 53+4, når jeg kun er 30+2, ha ha ha....

18. juni 2010, kl. 12:44
Gemmer på en lille dreng
DK skriver:

He he he... Du er jo selv så super slank, så vent du bare til maven kan ses på dig! Du får sikkert en af de der fodboldmaver, og så render du rundt og er lækker, mens jeg sprænger skalaen for HVOR store maver kan blive, og bliver den første med en mave der er 53+4, når jeg kun er 30+2, ha ha ha....

Det vil jeg også glæde mig til at se  Så blir det nok dig der får lov til at være julemand i år!

Er desværre så langt fra super slank og i får heller ikke nogen mavebilleder før om laaaang tid så man kan se at det er en gravid mave og ikke bare alm. flæsk

18. juni 2010, kl. 12:49

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Nu med mega ondt i halsen..
DK skriver:

Så er det fredag igen, og jeg er nu 9+0. Maven er vokset lidt igen synes jeg, men det er dog mest tydeligt om aftenen hvor den også er helt oppustet! Jeg var ved lægen igår og han mente at min livmoder ikke var 9+0, men 12+?, så der er da i det mindste en god grund til at maven allerede strutter sådan. Jeg havde dog negativ g-test og en fuld mens periode med start 16/4, så jeg kan umuligt være 3 uger længere henne! Men hey, nogen skal jo også have KÆMPE børn og en KÆMPE vom!

Så sker der da lidt på din fine fine mave

18. juni 2010, kl. 12:49

Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
Denne profil er moderator på Baby.dk
Lykkelig mor til 2 smukke skønne piger <3
DK skriver:

Altså når jeg har tøj på kan andre ikke se det, medmindre de kender mig. Så spørger de om jeg ikke har lagt mig lidt ud på baby-måden?

Men der går nok lige noget tid endnu før andre kan se det. Ejjj... om aftenen vil alle kunne se det, men der er det jo bare luft og mad der gør maven helt udspilet så det er jo lidt "snyd" Det er også derfor jeg tager billeder om morgenen!!

Det BEDSTE er når fremmede rent faktisk ser at det er en mavse og IKKE at man bare er blevet tyk Det syntes jeg både dennegang og med Idun Skøønt .

18. juni 2010, kl. 12:51

Mor til de to dejligste unger :-)

Du er så fin

18. juni 2010, kl. 12:54

"Spies - Ferier du ikke vil hjem fra!" Og de har SÅ meget ret!!! <3 Cypern

Super fin mavse  Det er jo lige sådan en mave, som giver en lysten til at være gravid igen...

Jeg synes også maven voksede voldsomt hurtigt anden gang.. Der gik ikke mere end et par uger, fra de røde steger på testen (5+0) til der begyndte at komme en tydelig baby-bule på maven..

Anja - som også sagtens kunne være med til at sprænge skalaen over, hvor store maver kan nå at blive (med kun ét barn)

18. juni 2010, kl. 13:03
ikke online DK

2010 rocks! Nu med Bimmer i maven!
Mettemus skriver:

Det vil jeg også glæde mig til at se  Så blir det nok dig der får lov til at være julemand i år!

Er desværre så langt fra super slank og i får heller ikke nogen mavebilleder før om laaaang tid så man kan se at det er en gravid mave og ikke bare alm. flæsk

?? Jeg synes bare du så så lækker ud på billedet af dig og kæresten!

Men julemand!! Klart det er mig i år! Kirstine har allerede fremhævet at jeg jo nok er enormt tyyyyk til jul, he he!!

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
 Tilbage til emne-oversigten
Baby.dks eksperter

Baby.dks eksperter

Tilføj Baby.dk som favorit   Tilføj Baby.dk som favorit Sæt Baby.dk som startside   Sæt Baby.dk som startside Bliv fan på Facebook   Bliv fan på Facebook Bedøm Baby.dk på TrustPilot   Bedøm Baby.dk på TrustPilot

Kontakt Baby.dk | © 2010 Baby ApS | Bimmer 9+0 side 2 fra Uge 10