"dreng 3 måneder skriger meget."
Hej igen Lisbeth!
Jeg født den 8 marts 2010, fire dage over tid, jeg har haft en hård graviditet med mange gener! jeg født på ca 5 timer, han kom til verden kl 8 og vi var hjemme sammen kl 12:00! han var en sund og rask dreng på 3650 g og ca 56 cm lang!
Jeg stoppede med at amme 4 dage efter at han blev født, han fik ikke nok så han græd hele tiden! så vi giver nu alomin! Han får ca 200 ml hver 3. time! Han har altid sovet igennem og natten han sover fra 20:30 til ca 07:00!
Men han græder og skriger så det meste af dagen!!!! Han kan begynder og græde og skrige pludseligt, imens vi leger uden der er grund! vi har prøvet zoneterpi for at se om det kunne hjælpe ham, hun sagde at hun kunne mærke spændinger i fordøjelsen og lunger! han har været forkølet i lang tid!
Vi har snakket med læge og sundhedsplejerske men de siger begge at han er sund og rask når han nu sover om natten!!
Håber at det er nok information!!
Lisbeths svar
Hej Igen!
Ja nu tror jeg jeg får et billede af hvordan det er, når han skriger.Du havde en problematisk graviditet og alligvel en hurtig fødsel.
Deter dejligt for jer at han sover godt om natten, at der ikke også er gråd.
Når han pludselig begynder at skrige og ikke kun græde, så er der tegn på ,der er noget der gør ondt. Han kan have hård mave, det kan være ørerne,hvis der væske i mellemøret gør det rigtig ondt, og han har jo været forkølet i lang tid.
Jeg vil anbefale at få ham set af en ørelæge, selvom egen læge har kigget så sker der hurtigt ændringer.
Jeg tænker også om han kan have ondt i sin nakke med stramme muskler og sener,vender han mon hovedet til begge sider?
Børn græder jo også, når de er trætte, sultne, keder sig, vil holdes, har lidt mavekneb, men så bliver de jo rolige når de får det de har brug for. De kan ikke få for meget nærvær, selvfølgelig sir de ofte selv fra når trætheden melder sig.
.mit råd er at få ham checket enten hos ørelægen, hos en kiropraktor eller måske gøre begge dele.
Håber du kan bruge noget af det her, og fortsat held og lykke med ham.
Varme hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk