Fritidssælgere til Fairtail børnetøj søges - nyt dansk mærke

Tilbage til emne-oversigten

Side: 12345 Næste 
12. juni 2010, kl. 22:21

Vi søger fritidssælgere til nyt dansk børnetøjsmærke Fairtail som er til både drenge og piger 2-8 år (fra efteråret 2-10 år) Vi kommer med 4 kollektioner årligt. Lige nu kører sommerkollektionen men pr slut august kommer efterårs kollektionen med flyverdragter, jakker, strik osv.

Vi laver lækkert børnetøj og sælger direkte til dig som kunde og derfor har vi ikke fordyrende mellemled men kan sælge billigt. Vi har hurtigt levering ml. 2-5 dage. 

Vi laver børnetøj udfra devisen om at det skal være til glade børn i glade farver. Det skal være brugbart tøj til aktive børn.

Såfremt du interesseret og gerne til sælge noget lækkert børnetøj så henvend dig til info@fairtail.dk.

Vedhæftet (klik for at se stor udgave):
13. juni 2010, kl. 09:12
hokus pokus suttefri :-)

hvad med flere billeder, og evt. priser på tøjet? det er lidt vigtigt for at vide om man kan afsætte tøjet.

13. juni 2010, kl. 21:20

Der kommer lige lidt flere billeder af børnetøjet ind. Priserne er fra 69,- til 179,- så det ligger rigtig fornuftigt prismæssigt. Sommerkollektionen er ude nu og hvis man hurtig kan man nå at sælge med på denne idet den kører 8 uger endnu. 

Ellers kommer der ny kollektion til efteråret 18. aug. 

Vedhæftet (klik for at se stor udgave):
14. juni 2010, kl. 21:09

Det da super sødt tøj...

Får man en hyre eller opnår man procenter ved at være sælger?

14. juni 2010, kl. 21:09

Det da super sødt tøj...

Får man en hyre eller opnår man procenter ved at være sælger?

14. juni 2010, kl. 21:26

rigti fint tøj

tænkte også på hvilke former for indtjening der vil være ved at sælge?

og om du evt kan sende prochure eller måske et link

14. juni 2010, kl. 21:29

Det ville være rart, at vide om man skal købe noget af tøjet som opstart, og hvormange procent man kan forvente at få af sit salg.

14. juni 2010, kl. 21:34
IFORM løbet i kbh, nu kommer jeg !!!

er der nogle farver til drengene?? for jeg kan kun se blå og det sælger altså ikke i mine vennekredse der kan vi godt lide farver, alle farver også lyserød og lilla men det er ellers noget rigtigt yndigt pigetøj og gode priser, så kan alle være med

14. juni 2010, kl. 21:37
Denne profil har Foto Garanti
elsker mine elsklinger <3

Er også interesseret i at vide noget mere, løn, kørsel, opstart osv.

14. juni 2010, kl. 23:12

Hej og tak for alle spm. som jeg lige giver samlet svar på:

- man tjener min 15% på alt salg man laver. Derudover er der mulighed for yderligere bonus på 5% så man kommer op på 20% af alt salg.  

- vi stiller kollektion til rådighed, stativ, kataloger, bøjler osv. 

- der er special rabat på eget køb

- man planlægger selv antal homeparties. Kørsel kan fratrækkes i indkomst. Vi afregner som B-indkomst. 

- og ja der kommer mange flere farver på dreng end den blå skala. Til efteråret er fordeling ml dreng og pigetøjet ca 50/50. Og der er to farveskalaer at sælge på dvs hvis man ikke er til fx. lyserød på pige er der en anden serie i fx lilla/lavendel. Ligeledes til drengene er der to farveserier. 

- kvaliteten er i top og vi kommer med lækre flyverdragter til efteråret og stor efterårskollektion. Den sommerkollektion som ses på www.fairtail.dk er en mindre kollektion ift efterårets. Der er mulighed for at komme med her og nu og så prøve det på en mindre overskuelig kollektion. Så hvis det har interesse så bare skriv til os og vi kan tage en snak om hvornår og hvordan. skriv til kirsten@fairtail.dk eller info@fairtail.dk

Håber svar på alle spm ellers bare skriv igen. 

Skriv notat

Som PLUSmedlem af Baby.dk har du mulighed for at gemme et notat på de andre brugere.

Det er en af de mange fordele du får.

Klik her for at læse mere »
Side: 12345 Næste 
 Tilbage til emne-oversigten      Til forsiden

Kontakt Baby.dk | © 2012 Baby ApS
Bliv fan på Facebook Baby.dk på Google+