Eksperthjælp: søvn baby 10 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.226 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Lisbeth Jess

"søvn baby 10 uger"

Hej Lisbeth,

Jeg har skrevet til dig tidligere ang. min datters rytme om dagen. Nu har jeg så endnu et spørgsmål vedr. det samme.

Den sidste uge har hun taget sig nogle gode lure i løbet af dagen på 4 timer, dvs. der går ind imellem 5 timer imellem hendes måltider (jeg fuldammer). Hun vågner af sig selv, spiser, er glad, bliver puslet og vi leger/synger/snakker/træner ryg. Efter en time (inkl. amning) er hun træt og bliver lagt i seng, hvorefter hun sover efter 5 miutter. Og så kan hun snildt tage sig en lang lur igen. Da hun var mindre var jeg ikke så bekymret, men nu er hun 10 uger - burde hun ikke have ere vågentid i løbet af dagen? Hun sover også godt om natten og vågner 1-2 gange for at spise, afhængig af hvad tid hun har fået dagens sidste måltid.

Hun spiser godt og tager fint på og har også nogle gode tissebleer, så alt er sikkert som det skal være - jeg savner bare min datter:-)

Lisbeths svar

Hej Igen!

Det lyder som om din datter har et rigtig godt sovehjerte. Hun spiser,leger lidt og sover, og trives fint.

Jeg tror du skal tage det roligt , indenfor de næste  2-3 uger, vil hun begynde at vise mere lyst til at være vågen og lege lidt mer.Derer nogen børn der sover meget og andre sover meget lidt.

Du er heldig og alligvel ville du ønske hun var mere vågen,  så I har mere nærvær,måske blir du også en smule bekymret.

Jeg er ikke bekymret,når jeg læser hun tar fint på, og spiser godt og er glad når hun er vågen. Når du savner at have hende hos dig, så put hende i bæreselen eller en slynge så du har tæt kontakt med hende mens hun sover.

Fortsat held og lykke med hende

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.