Opret gratis profil  

3. gang er en ....

Visninger: 5.085   Svar: 9

Profilbillede for Corn
0 lodder
Me, My Man and our A-team

Jeg er dødtræt af at få at vide, at 3. gang er en drille-gang...

Ingen fødsler er vel ens, så fortæl mig om jeres 3. fødsel...

Hvad var forskellen på 3. gang kontra de andre 2?? 

Majken 35+2 med drengebebs nr. 3

Macaab skriver:

Jeg er dødtræt af at få at vide, at 3. gang er en drille-gang...

Ingen fødsler er vel ens, så fortæl mig om jeres 3. fødsel...

Hvad var forskellen på 3. gang kontra de andre 2?? 

Majken 35+2 med drengebebs nr. 3

jaa den fik jeg også konstant afvide....men bare vent til fødsel nr. 4...så kommer alle eksperter i tvivl

men til sagen.... min fødsel nr. 3 gik meget hurtigere end de 2 andre, men om det var pga. vand afgang, eller den fact at storebror kun var 18 mdr på det tidspunkt...ja det skal jeg ikke gøre mig klog på

Til salg:
Profilbillede for MoarTil4
0 lodder
elsker familien:-)

Jeg fødte meget  hurtigt ved min 3. fødsel.

1. fødsel var alm, og lidt langvaring, 2. gang gik det hurtigt, og 3. gang gik det rigtig hurtigt.

Gad vide om jeg når på sygehuset ved. nr. 4

Profilbillede for lollandpigen
1 lod
Har jordens dejligste børn og dejligste kæreste,..... Hvor er livet bare herligt.....

Hejsa....

Kunne godt tanke mig at vid eom hurtigt hvad er hurtigt??

Jeg har altid troet at jo flere børn man havde født jo hurtigere fødte du....

Er nu lidt nervøs for om det går så stærkt så man måske ikke når på sygehuset?? Jeg har 40 km til sygehuset....

Til salg:
Profilbillede for mariamiss6 Denne profil er PLUSmedlem Denne profil har Foto Garanti
0 lodder
Jeg er FOR baby.dk OG Staff :D

Hmmmm jeg har kun født 2 gange....

Første gang tog det 1½ døgn, og pressefasen var enormt langsommelig (2½ time)
Sprængte hinder, men ingen vandafgang, fordi baby stod så dybt, at vandet ikke kunne slippe forbi.... Han er født 4 dage før termin, ved egen vilje, og med lattergas til smertestillende....

2. gang tog det hele under 5 timer og han er født på terminen, uden hjælp eller smertestillende.... vandafgang midtvejs....

Og der er 19 måneder imellem mine drenge

Moderator

Profilbillede for Moderator

Næ, for mig var 3. gang ikke en driller. Fødte til termin (eller dagen efter terminsdagen), og bort set fra, at det er gået dobbelt så hurtigt for hver gang (hhv. 5 timer, 2 1/2 time og 1 1/2 time), så mindede det meget om de to første fødsler. Tredje fødsel startede som den første med spontan vandafgang i en skylle og herefter vestorm, da de gik i gang.

Held og lykke med fødslen 

Soap

Tredje gang blev der holdt general prøve for fulde gardiner ugen før termin, veerne stoppede som jeg sad med røret og ringede til fødegangen 

Dagen før termin havde jeg så mange trælse pluk veer og tog så op og blev tjekket for blev lidt bekymret over ikke at ha mærket så meget liv, der var jeg så 9 cm åben og hun er født kort efter ankomst (ankomst 23.36 og født 23.56)

Så drilsk jo det vil jeg sige, jeg anede ikke jeg var i fødsel 

Profilbillede for Corn
0 lodder
Me, My Man and our A-team
lollandpigen skriver:

Hejsa....

Er nu lidt nervøs for om det går så stærkt så man måske ikke når på sygehuset?? Jeg har 40 km til sygehuset....

Jeg fødte ret hurtigt de andre to gange og blev derfor tilrådet at føde hjemme... Hvilket vi så forhåbentlig også gør, da vi også har 40 km til sygehuset... Hellere hjemme end i bilen.

Vandet gik spontant kl 23 om aftenen og ved 3-tiden var vi på fødegangen (vi blev bedt om at komme med det samme, da det regnes for for-tidligt), og ved 6-7 tiden var han født. 36+0

Anden gang vågnede jeg med 7 minutter mellem veerne og troede det var mavekramper så gik på toilettet, men kunne så tydeligt fornemme et mønster i smerterne, så var på sygehus ved 4-5 tiden og fødte lidt i 7... 38+6

Håber ikke det drilske bliver at gå over tid, men jeg er indtil videre stadig urolig for at gå i fødsel før 37+0, da jeg jo så ikke får min hjemmefødsel... Men jeg vil heller ikke gå over tid, da den dag jeg er 42+0 er sidste dag bhv har åbent før 14 dages sommerferie, og jeg tvivler på at mit overskud står til at sidde med nyfødt og to friske drenge på 3 og 5

Majken 35+2

Profilbillede for MoarTil4
0 lodder
elsker familien:-)
lollandpigen skriver:

Hejsa....

med hurtigt i mit tilfælde er det under 2 timer fra vandet gik. Jeg var heldigvis på hospitalet, så der var ingen panik.
Jordmoderen mente kl. ca. 12.45 at jeg ikke ville føde på hendes vagt som sluttede kl. 14.

Hun gik ud i kontoret og på 40 min havde åbnet mig helt (avs det gjorde ondt med non-stop veer). Da jeg begyndte at presse måtte min mand hente JM (som ikke tog ham helt alvorligt.) Da JM kom ind på stuen fik hun travlt - hun måtte bruge både arme og ben, samt instruere min mand i noget af arbejde og kalde hjælp. Hun nåede ikke at få hverken handsker eller noget på.

Fra jeg fik presseveerne gik der max. 7 minutter.

Jeg havde advaret hende fordi min fødsel nr. 2 også gik rigtig hurtigt, men JM mente bestemt ikke at jeg ville føde for hen under aften ved. 19 tiden, men JM fik altså selv lov til at afslutte hele forløbet (smil).

Jordmoderen kunne smutte kl. lidt over 14, hvor hun havde fri.

lollandpigen skriver:

Hejsa....

he he, for mig er hurtigt 6 timer mine 3 andre fødsler har nemlig varet ca 20 timer

Til salg:
Gå til kategorien "Flere børn end gennemsnittet"
Til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333