Ville du kunne acceptere at din kæreste ikke vil giftes?

Visninger: 4.138   Svar: 42

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

30. maj 2010

Silvermist1

Nu ved jeg dog ikke hvordan jeg 100% ville reagere, hvis jeg stod i den sitation hvor min kæreste ikke ville giftes. Mit svar er udelukkende baseret på, hvordan jeg tror at jeg ville reagere. Jeg er selv gift, har altid villet giftes med manden i mit liv af flere årsage.

Altså jo selvfølgelig ville jeg acceptere at min kæreste havde det på den måde. Han ville stadig være manden i mit liv og selvfølgelig ville jeg blive ved med at være sammen med ham. Men, men, men... Jeg ville ikke kunne undgå at blive lidt ked af det og skuffet.

For mig føles det rigtigt at blive gift, når man elsker hinanden og vil leve sammen resten af livet. Brylluppet er en stor kærlighedsbekræftelse og en stor begivenhed, som jeg tror at betyder meget for begge parter i fremtiden. Vores bryllupsdag var en af de bedste dage i mit liv. Hver gang jeg tænker tilbage til denne dag, så bliver jeg varm og glad indeni. Jeg er så stolt af, at kunne præsentere ham som MIN mand

Desuden synes jeg også at det er vigtigt at sikre hinanden. Vi er en famie på 4. Meget vigtigt endda.

Anmeld Svar

30. maj 2010

CarinaSB

Profilbillede for CarinaSB
Plus
Foto
puha .. ka sq ikk mere idag :)

Ja det ville jeg .. Lige så vel som han os ville acceptere hvis jeg ikk ville ..  Jeg er bare så heldig at han sagde ja da jeg friede til ham på hans føzdag sidste år

Men ville han ikk .. jamen så er det fint med mig .. bare jeg så alligevel får lov til at leve lykkelig med ham som bare kæreste

Noah 01-08-09

Charlie 09-02-12

Det handler ikke om hvor hårdt du kan slå, det handler om hvor mange slag du kan tage."

*Poul-Erik 17-04-53 - 06-09-12* 
Savner dig far 

Anmeld Svar

Til salg:
30. maj 2010

Soap

Vi er kun gift af praktiske årsager, vi elsker hverken hinanden mere eller mindre af at ha fået vielses attesten 

Anmeld Svar

30. maj 2010

Valle81

Profilbillede for Valle81
Foto
Nu mor til 3:0) Asta 140204, Anton 270310, Arthur 160411

Jeg ville acceptere det og lade det være ved det, men vil da være lidtked af det og ønske og håbe at han ville ændre mening.

Jeg er ikke for det helt store kirkebryllup, bare ham og mig på rådhuset er nok. Vil bare så gerne sige Ja til ham fordi det er lige ham jeg vil have. Men det praktiske kommer også ind over da vi har børn sammen og det gør det nemmere at være gift end at skulle til at lave testamenter og alt mulig andet:0)

Ps: Vi skal gifttes:0)

Anmeld Svar

30. maj 2010

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
Sujan skriver:

Ja bare nysgerrig.. Min kæreste vil aldrig nogensinde giftes.. Har spurgt om vi ikke bare kunne gå på rådhuset og ingen behøver at få det at vide.. Men nej..
Har nok accepteret det men nogen gange bliver jeg da lidt trist over at han har det sådan.. Tanken om at jeg aldrig skal giftes gør mig på en måde lidt trist.. Men kan jo ikke rigtig gøre noget.. Så ville jeg bare lige høre jeres mening...

Ved egentlig ikke hvorfor det er så vigtigt at blive gift.. Men er jo et symbol... Man kan jo sikre hinanden på mange andre måder men gør mig bare nogle gange lidt ked af det når han siger det...

Min mand havde det på samme måde... Men da vi så ønskede en familie og havde hus... Der ville vi gerne sikre hinanden og der er mange penge at spare... Vi blev gift på rådhuset med fint tøj og så spiste vi hos os selv... Vi har en stor stue så vi kunne sagtens være der. Vi var 18 i alt.. Så et lille fint bryllup...

Anmeld Svar

Til salg:
30. maj 2010

mullesmith2

Profilbillede for mullesmith2
Life is good :-)

Det ville jeg ikke kunne acceptere hvis det var noget jeg selv brændte meget for. I mit hovede vil man gøre alt for hinanden hvis man elsker hinanden, og at blive gift og love hinanden evig troskab det er da det smukkeste.... Vil jeg ikke gå glip af af

Anmeld Svar

30. maj 2010

LinLin

Profilbillede for LinLin
Foto
David - Adam - Noa - Lia

JA - det kunne jeg sagtens!

Anmeld Svar

Til salg:
30. maj 2010

mayapigen

Profilbillede for mayapigen
Silas og Lilje
Sujan skriver:

Ja bare nysgerrig.. Min kæreste vil aldrig nogensinde giftes.. Har spurgt om vi ikke bare kunne gå på rådhuset og ingen behøver at få det at vide.. Men nej..
Har nok accepteret det men nogen gange bliver jeg da lidt trist over at han har det sådan.. Tanken om at jeg aldrig skal giftes gør mig på en måde lidt trist.. Men kan jo ikke rigtig gøre noget.. Så ville jeg bare lige høre jeres mening...

Ved egentlig ikke hvorfor det er så vigtigt at blive gift.. Men er jo et symbol... Man kan jo sikre hinanden på mange andre måder men gør mig bare nogle gange lidt ked af det når han siger det...

Jeg kan kun forstå det LIDT, hvis han har en eller anden meget spichel grund, til ikke at ville giftes. For hvis man virkelig elsker hinanden, så er min holdning, at så vil man gøre alt for at komme tætter på hinanden. Mange mænd er lidt ligeglade med at blive gift, men gør det for kvindens skyld, og fordi han elsker når hun er lykkelig. Det er hvad jeg kalder kærlighed.

Hilsen en gift pige der blev gift på rådhuset - og det kan være lige så dejligt

Anmeld Svar

30. maj 2010

L-Mortil2

Profilbillede for L-Mortil2
Når 4 bliver til 5...

Det ville jeg sagtens kunne, jeg synes ikke det er en stor drøm jeg har, og jeg har ikke behov for at vise verden jeg elsker ham og omvendt, for det ved både han og jeg.

Jeg tror dog gerne han vil giftes med tiden, det snakker han i hvertfald om, vi tænker mere på ægteskab som i at sikre hinanden og Liam bedst muligt.

Anmeld Svar

30. maj 2010

line melias mor

Profilbillede for line melias mor
så er det snart eksamens tid, prinsessen er fyldt 15 måneder og sover fra 19-6 hver dag juhuuu
mayapigen skriver:

Jeg kan kun forstå det LIDT, hvis han har en eller anden meget spichel grund, til ikke at ville giftes. For hvis man virkelig elsker hinanden, så er min holdning, at så vil man gøre alt for at komme tætter på hinanden. Mange mænd er lidt ligeglade med at blive gift, men gør det for kvindens skyld, og fordi han elsker når hun er lykkelig. Det er hvad jeg kalder kærlighed.

Hilsen en gift pige der blev gift på rådhuset - og det kan være lige så dejligt

lige mine ord

Anmeld Svar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+