Eksperthjælp: baby 3 måneder græder hver aften efter maden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.912 visninger
0 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Lisbeth Jess

"baby 3 måneder græder hver aften efter maden"

Hej Lisbeth...

Jeg og min kæreste er ved af gå ud af vores gode skind da hver aften kl 19... vores dreng spiser sin godnat flaske og falder i søvn vi putter ham og vågner 20minutter efter og skriger og skriger og skriger han vil ikke have sutten han vil ingen ting vi prøver af gå stå ja alt med ham og han skriger bare det gør så ondt i ens hjerte det er lige før man begynder af græde... og når han så begynder med det så får han så MEGET luft i maven.... ca en time til 1½ time falder han i søvn.... ved ikke om det bare er en fase eller????

skal så lige siges tit imellem kl 12-13 gør han det igen i en time men ikke i så høj en grad som om aften... men skiftes med af vågne sove vågne sove.....

Mange tak på forhånd...

Lisbeths svar

Hej !

En baby der græder så meget, som I ikke kan trøste det er så hårdt, fordi I oplever der intet er  der hjælper.

Hvorfor han græder, kan der være flere grunde til,han kan have ondt i maven, eller han har brug for intenst nærvær. Han giver jo tydeligt udtryk for ubehag.

I  kan forsøge i morgen efter han har spist, og fået bøvset rigtig godt, sidde  og snakke rigtig dejligt med ham, cykle med hans ben, massere hans mave, indtil han har fået nok af det og er synlig meget træt.

Babymassage er også en rigtig god ting.

Han er nu i en alder, hvor han virkelig har brug for at blive set og leget  med,mærke I er der, og selvom I gerne vil putte ham klokken 19, er det ikke sikkert, det er hans rytme endnu..

I må prøve jer lidt frem og se om noget øget aktivitet inden hans søvnperioder kan afhjælpe, hans gråd.

Hvis ikke det ændrer hans grædeperioder, så kan det være I skal skifte mærke på MME, eller gøre begge dele.

Nu håber jeg I vil få mere ro , og fortsat held og lykke med ham.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.