hvide blodlegemer og spor af protein i urin?

Visninger: 2.208   Svar: 10

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

11. maj 2010

sofie85

Profilbillede for sofie85
0
Har den dejligste søn i verden :)

Jeg har begge dele, så vil høre om nogen af jer har erfaringer med det?

12. maj 2010

sofie85

0

Slet ikke nogen som har haft en af delene?

12. maj 2010

CamillaT89

Jeg har hverken det ene eller det andet, men tænkte, om det ikke kunne være tegn på svangerskabsforgiftning? Jeg er absolut ikke sikker på det. Men jeg synes, du skal ringe til lægen og høre ad, for det må vist ikke være sådan, mener jeg - hæng mig ikke op på det

Jeg håber da ikke, det er noget alvorligt!

Knus, Camilla

12. maj 2010

sofie85

0
Camilla Terndorf skriver:

Jeg har hverken det ene eller det andet, men tænkte, om det ikke kunne være tegn på svangerskabsforgiftning? Jeg er absolut ikke sikker på det. Men jeg synes, du skal ringe til lægen og høre ad, for det må vist ikke være sådan, mener jeg - hæng mig ikke op på det

Jeg håber da ikke, det er noget alvorligt!

Knus, Camilla

man siger at det kan være begyndelsen af det, men har heldigvis kun spor af det, og var til lægen igår og få tjekket blodtryk osv.(hvilket var fint lavt) De sendte min urinprøve ind til et laboratorium, og får først svar i næste uge, det var derfor jeg lige ville høre andre om de har haft det

12. maj 2010

NinaNymannMadsen

Profilbillede for NinaNymannMadsen
5
har 2 helt igennem fantastiske piger
sofie85 skriver:

man siger at det kan være begyndelsen af det, men har heldigvis kun spor af det, og var til lægen igår og få tjekket blodtryk osv.(hvilket var fint lavt) De sendte min urinprøve ind til et laboratorium, og får først svar i næste uge, det var derfor jeg lige ville høre andre om de har haft det

har du prøvet at google det og se om du kan få et svar der. man kan jo finde alverdens ting på google.

men håber da ikke det har noget at sige på nogen måde søde.

12. maj 2010

Patrick07

Jeg har også fået sendt min urin til undersøgelse, men der var ingen ting i den.. fik og vide det kan skyldes noget begyndende blærebetændelse eller ligende.. men fik svar tilbage på at der ingen ting var i den.. dette prøvede jeg to gange i min første graviditet og har nu prøvet det 1 gang i min nuværende graviditet...

12. maj 2010

Ni-ko-li-ne

jeg er ikke sikker.... men kan det ikke også være tegn på blærebetændelse??

du skal ikke være bekymret.... lægen skal nok sige hvis der er noget galt..

12. maj 2010

otlitrom

Profilbillede for otlitrom
Foto
0
pseudotvillinge mor til to vilde drenge
ka-ri-na skriver:

jeg er ikke sikker.... men kan det ikke også være tegn på blærebetændelse??

du skal ikke være bekymret.... lægen skal nok sige hvis der er noget galt..

Det var også min tanke. De hvide blodlegmer er som oftest tegn på blærebetændelse, hvor proteinerne mere er tegn på svangerskabsforgiftning. Men det er ikke nødvendigvis farligt med en smule protein i urinen, efter hvad jeg kan google mig frem til.

Jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs, lægen skal sikkert nok hjælpe dig!

12. maj 2010

LISBETH:-)

Profilbillede for LISBETH:-)
Foto
0
Elsker livet som mor til 3 dejlige piger

Jeg har haft protein i min urin alle gangene jeg har været gravid.

Det er aldeles ufarligt og kan bla. komme af udflåd. Men skal selvfølgelig tjekkes da det også kan betyde svangerskabsforgiftning, det får man dog aldrig i begyndelsen af graviditeten :-)

Til salg:
12. maj 2010

Mor til L&S

Profilbillede for Mor til L&S
Foto
0
Liva marts 2010 og Sander juli 2012

Jeg har Havde det selv i min graviditet!

Det kan betyde svangerskabsforgiftning!!

Knus

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.