Hvor meget skal baby sparke??

Visninger: 3.196   Svar: 9

Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd

8. maj 2010

lollandpigen

Profilbillede for lollandpigen
0
Har jordens dejligste børn og dejligste kæreste,..... Hvor er livet bare herligt.....

Hej piger...

Bliver nød til lige at få nogle hurtige råd fra jer.... Jeg er idag i 28+3 og min  baby har siden i går morges været rigtigt stille. Je ghar mærker 3 små spark igår og i dag ahr dne lige vendt sig 2 gange og så er det det. Jeg har prøvet at skubbe til maven, drukket noget koldt spist noget sødt som altid hjælper når den ikke har bevæget sig ret meget, men den er stadig ret stille derinde.....

Nu kommer jeg i tvilvl om hvormeget den skal bevæge og hvor meget den ikke skal før man skal være opmærksom på den. Jeg har en sindsyg hovedpine i den ene side af hovedet og bare sådan lidt skidt ved ikke om det kan have betydning??

Ville I vente og se tidne an eller?? Jeg gider ikke virke som en hysterisk en der bare ringer til Fødegangen hvis der så slet ikke er noget i vejen.....

Håber I lige vil smide nogle råd...

Knus fra Dorthe

Anmeld Svar

Til salg:
8. maj 2010

Anirak

Profilbillede for Anirak
0
Gabriel 18.08.10 <3

Jeg tror det er meget forskelligt hvor meget babyer sparker..
Nogle babyer er jo nogle mosletyper - andre mere stille i det.

Jeg synes man skal ringe til fødegangen, hvis ens baby begynder at være mindre aktiv end vanligt. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt.

Det er vigtigt, at du ringer til fødegangen, når nu du har hovedpine, det kan være et symptom på svangerskabsforgiftning.

Anmeld Svar

8. maj 2010

lollandpigen

0
Har jordens dejligste børn og dejligste kæreste,..... Hvor er livet bare herligt.....

Den plejer at være meget aktiv inde i maven og jeg plejer at mærke den flere gange om dagen.... Så synes den er meget stille idag.....

Men igen det er jo svært at vide om den bare har en stille dag eller hvad.....

Anmeld Svar

Til salg:
8. maj 2010

MMSN85

Prøv at ring til fg og forhør dig ad.. så er du på den sikre side.. Det ville jeg i hvertfald gøre hvis jeg var dig..

Anmeld Svar

8. maj 2010

Tulle28

Aj du skal ringe til fødegangen!! Fra uge 26 skal du mærke baby hver dag. Min erfaring er at du bliver taget meget seriøst når du ringer og hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt - TÆNK nu hvis der er noget galt!!

Anmeld Svar

9. maj 2010

TineA

Jeg har fået fortalt af min JM , at man ikke SKAL kunne mærke liv fra en bestemt uge, men at når du mærker baby hver dag , må der ikke gå en dag, hvor du ikke mærker ham/hende.

Anmeld Svar

Til salg:
9. maj 2010

LinLin

Profilbillede for LinLin
Foto
140
David - Adam - Noa - Lia
Tine2104 skriver:

Jeg har fået fortalt af min JM , at man ikke SKAL kunne mærke liv fra en bestemt uge, men at når du mærker baby hver dag , må der ikke gå en dag, hvor du ikke mærker ham/hende.

Jeg fik nu at vide af min jordemoder at man skulle mærke babyen hver dag fra uge 26! OG hvis aktiviteten er væsentligt nedsat en dag skal man også ringe ("hellere en gang for meget end en gang for lidt")

Anmeld Svar

Til salg:
9. maj 2010

lollandpigen

0

Tak for alle jeres svar.... kæresten og jeg blev enige om at ringe til fødegangen i går aftes og jordmoren der havde vagt ville meget gerne se mig..... Hun kørte CTG som var super flot og tjekkede min urin og blodtryk så det var bare i orden alt sammen. Da jeg lå derove rigår begyndte den lille også at sparke så den har nok bare haft en slap a dag......

jordmoren sagde jeg bare skulle ringe en anden gang og man altid var velkommen hvis man følte noget var anderledes.....

Knus herfra

Anmeld Svar

Til salg:
10. maj 2010

AnneH

Profilbillede for AnneH
0
Efter 14 uger tog Ina endelig sutten!!!
lollandpigen skriver:

Tak for alle jeres svar.... kæresten og jeg blev enige om at ringe til fødegangen i går aftes og jordmoren der havde vagt ville meget gerne se mig..... Hun kørte CTG som var super flot og tjekkede min urin og blodtryk så det var bare i orden alt sammen. Da jeg lå derove rigår begyndte den lille også at sparke så den har nok bare haft en slap a dag......

jordmoren sagde jeg bare skulle ringe en anden gang og man altid var velkommen hvis man følte noget var anderledes.....

Knus herfra

det var da dejligt at alt er i orden.

Anmeld Svar

10. maj 2010

<3

Profilbillede for <3
0
Nu med de lækreste drenge og lækreste kæreste - life is good!

Ring hvis du er nervøs, den kan sagtens være at det er intet men hvis nu? hmmm hellere vide end være nervøs

Pøj pøj!

Anmeld Svar

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

© 2014 Baby ApS
Brovej 20 A
8800 Viborg
CVR: 31753333
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+